02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آرمان قشم | arman qeshm Hotel قشم

arman qeshm Hotel قشم

قشم
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: قشم- بلوار وحدت
تعداد اتاق: 27
توضیحات:

هتل 2 ستاره آرمان قشم

هتل 2 ستاره آرمان قشم انتخاب مناسب برای آن دسته از عزیزان است که تمایل به صرف هزینه کمتر با دریافت خدمات مناسب و بهینه را دارند. در سفر با تور قشم شما می توانید از تفریحات ویژه و کاملی بهره مند شوید. در طول اقامت در جزیره قشم شما با  برنامه ریزی مناسب می توانید سفر خوبی را تجربه نمایید. در این میان با انتخاب مناسب می توانید ضروری ترین نیاز های خود را پاسخ داده و سفر رویایی ویژه ای را سپری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مناسبی از هتل آرمان بدست آورده و با دانش و آگاهی کامل محل اقامت خود در قشم را انتخاب نمایید.

اقامت در هتل 2 ستاره آرمان قشم

در سفر با تور لحظه آخری قشم وقت آن است تا اندکی برای سلامت روح خود قدم بردارید. با قدم زدن بر روی ماسه های طلایی درخشان و تنفس هوای دلپذیر، فضای بی نظیری را تجربه خواهید کرد. و انرژی از دست رفته را دوباره بر خود باز می گردانید. هتل 2 ستاره آرمان قشم با قرار گیری در موقعیت مناسب مکانی توانسته است پاسخ خوبی برای دسترسی مسافران به مراکز خرید، تفریحی، دیدنی و ... باشد. در این سفر می توانید از پارک زیتون، دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، غار نمکدان، جزایر ناز قشم و ... دیدن نمایید.

امکانات هتل 2 ستاره آرمان در قشم

در هر سفری قبل از آن که به فکر برنامه ریزی برای تفریحات باشید لازم است ابتدا از هتل خود و امکانات آن اطمینان خاطر کاملی کسب نمایید. هتل 2 ستاره آرمان قشم با ارائه خدمات کامل رفاهی و ملزومات ضروری مصرفی در اتاق ها توانسته است نیاز مسافران را به خوبی پاسخ داده تا دغدغه ای برای آن ها باقی نماند. علاوه بر آن این هتل از امکانات رفاهی دیگری نیز بهره مند است که در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته ایم. همچون
بهره مندی از اینترنت رایگان در لابی به صورت نا محدود
دارای کافی شاپ با منو متنوع
پذیرش بانوان مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبر
بهره مندی از خدمات تور و تهیه بلیط 
دارای سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها

رزرو هتل 2 ستاره آرمان قشم

با اقامت در جزیره قشم و رزرو هتل آرمان می توانید سفر ویژه ای را برای خود و عزیزانتان با ثبت خاطرات ماندگار سپری کنید. از یاد نبرید در طول اقامت با رعایت قوانین و مقررات می توانید با آرامش خاطر مسافرت خود را به پایان برسانید. از یاد نبرید ساعت دریافت اتاق 14 بعد از ظهر بوده و در ساعت 12 ظهر روز پایانی باید اتاق خود را تحویل دهید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ