02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان کوثر اصفهان | parsian kowsar isfahan Hotel اصفهان

parsian kowsar isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Isfahan Province, Isfahan, Mellat Blvd, Iran
تعداد اتاق: 225
توضیحات:

هتل 5 ستاره پارسیان کوثر اصفهان

هتل 5 ستاره پارسیان کوثر اصفهان یکی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان است. این هتل دارای یک فضای زیبا و طراحی بسیار جالب و خیره‌کننده می‌باشد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می‌خواهید با تور اصفهان به این شهر زیبا سفر کنید باید بدانید با اقامت در هتل 5 ستاره کوثر اصفهان اوقات خوشی را برای خود و خانوادتان رقم می‌زنید. در ادامه همراه ما باشید تا با هتل پارسیان کوثر اصفهان آشنا شوید.

آشنایی مختصر با هتل پارسیان کوثر اصفهان

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با تور زمینی اصفهان و یا تور هواپیمایی اصفهان قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید قطعاً به دنبال یک هتل مناسب مانند هتل کوثر اصفهان برای اقامت خود هستید. هتلی که در کنار داشتن ظاهر زیبا از امکانات رفاهی کامل و مناسبی برخوردار باشد. زیرا هتل 5 ستاره کوثر اصفهان یکی از بهترین هتل‌ها محسوب می‌گردد که از نظر قدیمی بودن نیز قدمت زیادی را دارا است. این هتل در سال 1349 تاسیس شده و می‌توان گفت که تقریباً 50 ساله است. در ابتدا نام این هتل شرایتون بود که پس از انقلاب اسلامی نام آن تغییر کرد.

امکانات هتل 5 ستاره پارسیان کوثر اصفهان

هتل 5 ستاره کوثر اصفهان دارای 225 اتاق است. این هتل زیبا دارای ساختمانی 7 طبقه در موقعیت مکانی بسیار مناسب می‌باشد. این هتل از هتل‌های شناخته شده در شهر اصفهان است. از بزرگترین مزایای هتل 5 ستاره کوثر اصفهان این است که در چند قدمی سی و سه‌پل و روبه‌روی رود زاینده قرار گرفته است. در حقیقت هتل کوثر در قلب شهر اصفهان قرار دارد برای همین است که بسیاری از مسافران آن را انتخاب می‌کنند. در حقیقت برخورد عالی پرسنل باعث شده بسیاری از افراد این مکان را مانند منزل خویش بدانند. همچنین در نظرسنجی‌ها 80 درصد از مردم رضایت زیادی از این هتل داشتند.از امکانات و مزایای خوب این هتل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم
•    پارکینگ سر پوشیده اما با ظرفیت محدود، کافیشاپ، جعبههای کمک اولیه و کپسول آتش نشانی موجود در راهرو
•    تلویزیون در لابی، جکوزی رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی موجود در لابی، ماساژ و خودپرداز
•    رستوران ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی موجود در لابی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی در لابی و سونا رایگان
•    اتاق چمدان، تاکسی سرویس، آژیر اعلام حریق، خدمات خانهداری، سالن بدنسازی

مشخصات آدرس و شماره تماس هتل پارسیان کوثر اصفهان

آدرس این هتل، اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل است. شما مسافرین عزیز برای رزرو این هتل‌ می‌توانید به صورت آنلاین نیز اقدام نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ