02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل عباسی اصفهان | abbasi isfahan Hotel اصفهان

abbasi isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: هتل عباسی اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهار راه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش)
تعداد اتاق: 255
توضیحات:

هتل 5 ستاره عباسی اصفهان

از قدیمی‌ترین هتل‎های جهان به شمار می‌رود. این هتل با وجود بافت قدیمی خود ظاهر بسیار زیبایی دارد. شما عزیزان می‌توانید از طریق تور زمینی اصفهان و یا تور هوایی اصفهان در این هتل زیبا اقامت کنید. قطعاً فضای دنج و بافت قدیمی هتل 5 ستاره عباسی اصفهان می‌تواند خستگی راه را از ذهن و جسم شما از بین ببرد. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز پیرامون هتل عباسی اصفهان آشنا شوید.

آشنایی مختصر با هتل ۵ ستاره عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان دارای معماری بسیار چشم نواز و زیبایی است که از دوران شاه سلطان حسین صفوی به جا مانده است. همچنین این هتل زیبا از بزرگترین هتل‌های جهان نیز به شمار می‌رود. شما تنها پس از ورود اولیه به محوطه و فضای بیرونی می‌توانید خودتان متوجه‌ زیبایی بی‌نظیر این هتل قدیمی شوید. زمانی که در این هتل هستید متوجه خواهید شد که چه مقدار تلفیق طراحی معماری سبک قدیم با سبک مدرن و امکانات رفاهی زیاد باعث جذابیت این هتل زیبا شده است. شاید ندانید اما هتل 5 ستاره عباسی اصفهان در رده زیباترین هتل‌های جهان قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از توریست‌های خارجی تور اصفهان  این هتل زیبا را برای اقامت انتخاب می‌کنند.هتل 5 ستاره عباسی اصفهان دارای محوطه‌ بسیار بزرگی برای رفاه مسافران است.
هتل عباسی اصفهان دارای 255 اتاق است. همچنین 15 تالار پذیرایی در این هتل زیبا برای انجام مراسم‌های مختلف وجود دارد. رستوران‌های این هتل انواع غذاهای سنتی و فرنگی را مطابق با ذائقه مسافران تهیه می‌کنند. کافی شاپ این هتل زیبا نیز محلی برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. اما بزرگترین مزیت این هتل زیبا این است که در مرکز شهر اصفهان واقع شده و به تمام مراکز توریستی و تفریحی بسیار نزدیک است. واقع شدن در مرکز شهر و نزدیکی به سایر مکان‌ها باعث شده بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. هزینه اقامت در هتل عباسی اصفهان نسبت به سایر هتل‌های اصفهان بسیار اقتصادی است.

مزیت هتل 5 ستاره عباسی اصفهان

دسترسی به مرکز شهر و موقعیت مکانی عالی

دارای بافت قدیمی و سنتی

دارای هزینه‌های مناسب و اقتصادی

فضای لابی آرامبخش و باغ زیبا

اطلاعات مختصر از هتل

آدرس هتل عباسی اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهار راه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش) است. هتل عباسی اصفهان دارای سه طبقه است. اگر شما هم به بناهای تاریخی علاقه دارید این هتل زیبا بهترین انتخاب برای شماست.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ