02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل د سیتی پورت استانبول | the city port istanbul Hotel استانبول

the city port istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Namik Kemal Cad. Manastirli Rifat Sok. No:33, Istanbul Turkey
تعداد اتاق: 116
توضیحات:

هتل 4 ستاره د سیتی استانبول

استانبول شهری فوق العاده در کرانه دریای سیاه و دریای مرمره است که سالانه مقصد گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. از ایران نیز رزرو تور استانبول تقاضای بسیاری دارد و همواره تور استانبول از اهواز، مشهد، تهران و... به این شهر طرفداران زیادی داشته است. اگر به فکر سفری ارزان هستید تور استانبول 7 شب و 8 روز را انتخاب کنید و اگر سفری خاص و ویژه می خواهید تور لوکس استانبول را رزرو کنید و به هتل های 4 و 5 ستاره بروید. هتل 4 ستاره د سیتی استانبول یکی از این هتل هایی است که امکانات قابل قبولی را به مسافران ارائه می کند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره د سیتی استانبول

هتل 4 ستاره د سیتی استانبول در منطقه آکسارای و ینیکاپی قرار گرفته است. نزدیک ترین ایستگاه مترو 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر است. با میدان تکسیم استانبول 3.6 کیلومتر و با خیابان استقلال استانبول 8.3 کیلومتر فاصله دارد. تا تنگه بسفر 4.9 کیلومتر راه است. تا مسجد ایاصوفیه استانبول و موزه باستان شناسی استانبول 5.3 کیلومتر فاصله دارد. از هتل تا کاخ توپکاپی استانبول 2.5 کیلومتر راه است. شهربازی ویالند در فاصله بسیار کمی با این هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل 4 ستاره د سیتی استانبول

هتل 4 ستاره د سیتی استانبول در 8 طبقه ساخته شده است و امکانات خوبی به مهمانان خود ارائه می کند؛ از جمله
پذیرش 24 ساعته
پارکینگ خودرو
صرافی و خدمات ارز
صندوق امانات
رستوران با منوی اختصاصی و به صورت بوفه
سرو صبحانه رایگان
بار با سرو نوشیدنی های بین المللی
خشکشویی
اینترنت رایگان
سالن اجتماعات مجهز به فکس و فتوکپی
مرکز اسپا مجهز به حمام ترکی
مرکز تناسب اندام
امکان سرو غذا در تراس رستوران
هتل 4 ستاره د سیتی استانبول 116 اتاق دارد که 107 اتاق آن استاندارد، 8 سوئیت با امکانات متفاوت و 1 اتاق با خدمات ویژه معلولین است. اتاق ها چشم انداز زیبایی از دریای مرمره دارند. حمام سوئیت ها مجهز به وان است. برخی امکانات اتاق ها عبارتند از
سیستم تهویه هوا
تلویزیون و تلفن
چای ساز
قهوه ساز
لوازم بهداشتی

سخن پایانی 

استانبول آثار دیدنی و تاریخی فراوانی دارد؛ اگر به این شهر سفر کردید بازدید از این اماکن را هرگز از دست ندهید. آثاری مانند قلعه یدیکوله استانبول و محله بالات استانبول با خانه ها و ساختمان های رنگارنگ ,پیشنهاد می کنیم تور لوکس استانبول را انتخاب کنید تا فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر زیبا را داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ