02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گرند استار استانبول | grand star istanbul Hotel استانبول

grand star istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Siraselviler Cad. No:45 Taksim, Beyoglu, 34437 İstanbul,
تعداد اتاق: 118
توضیحات:

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول

کلان شهر استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری زیادی که دارد همواره مقصد مسافران بسیاری از سراسر دنیاست. ایرانی ها نیز طرفداران پروپاقرص سفر به این شهر هستند. تور استانبول از اهواز، مشهد، تبریز، تهران و شهرهای دیگر همیشه درخواست زیادی دارد. گزینه های مختلفی برای سفر به استانبول وجود دارد. با انتخاب تور لحظه آخری استانبول و اقامت در هتل های ارزان تر می توانید سفری اقتصادی داشته باشید؛ و با رزرو تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره امکانات ویژه ای را در طول اقامتتان در اختیار داشته باشید. هتل 4 ستاره گرند استار استانبول یکی از هتل هایی است که با توجه به موقعیت مکانی و امکانات خوبی که ارائه می دهد آمار رضایتمندی بالایی در میان مسافران دارد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره گرند استار استانبول

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در سمت راست میدان تکسیم استانبول قرار گرفته و تا خیابان استقلال استانبول فقط 700 متر راه است. کلیسای سنت آنتونی، مسجد آبی، برج گالاتا و کاخ دلما باغچه مکان هایی هستند که به هتل بسیار نزدیک است و می توانید پیاده به آنجا برسید. از هتل تا ایستگاه مترو تکسیم فقط باید 2 دقیقه باید پیاده روی کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی به مکان های دورتری مانند قلعه یدیکوله استانبول، کاخ توپکاپی استانبول، موزه باستان شناسی استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول بروید. تا فرودگاه آتاتورک نیز 16 کیلومتر راه است.

امکانات هتل 4 ستاره گرند استار استانبول

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول در سال 2014 بازسازی شده است. این هتل 4 طبقه چشم انداز زیبایی به تنگه بسفر دارد. برخی امکانات هتل عبارتند از:
امکان پذیرش 24 ساعته
2 رستوران با منوی غذاهای ترکی و دریایی و سرو صبحانه رایگان
 کافی شاپ
استخر سرپوشیده
استخر روباز
استخر کودکان
مرکز اسپا
سالن بدنسازی
لاندری و خشکشویی
آرایشگاه
اینترنت در سراسر هتل
حمام ترکی، سونا و جکوزی
پارکینگ سرپوشیده
امکان اجاره خودرو
هتل 4 ستاره گرند استار استانبول 118 اتاق دارد که رو به دریا هستند. کشیدن سیگار در اتاق ها مجاز است. برخی امکانات اتاق ها عبارتند از
مجهز به سیستم تهویه هوا
مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون و تلفن
یخچال و مینی بار
سشوار
حمام مجهز به وان
گاو صندوق

سخن پایانی 

اگرقصد رزرو تور استانبول را دارید، پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است تا فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر زیبا و تاریخی را داشته باشید. از قدم زدن در خیابان های زنده و پرجنب و جوش شهر لذت ببرید و غذاهای لذیذ میل کنید. به جاهای دیدنی شهر مثل محله بالات استانبول بروید و عکس یادگاری بگیرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ