02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تکسیم گونن استانبول | taksim gonen istanbul Hotel استانبول

taksim gonen istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Aydede Caddesi No:15 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 115
توضیحات:

هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول

استانبول کلان شهری زنده و محبوب است که سالانه توریست های زیادی از سراسر دنیا به آن سفر می کنند. تور استانبول از ایران نیز همواره مورد توجه مسافران بوده است. آژانس های مسافرتی زیادی تور استانبول از اهواز، مشهد، تهران و شهرهای دیگر به مقصد این شهر را برنامه ریزی می کنند. با رزرو تور لحظه آخری استانبول می توانید سفر ارزان تری به این شهر داشته باشید. با انتخاب تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره هم می توانید سفری با امکانات ویژه را تجربه کنید. هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول یکی از هتل هایی است که با قرار گرفتن در موقعیت مکانی ویژه و ارائه امکانات خوب به مهمانان خود، همواره مقصد گردشگران ایرانی بوده است.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول در منطقه تکسیم و در میان مراکز فرهنگی و تفریحی نظیر سالن کنسرت و تئاتر قرار گرفته است. تا میدان تکسیم استانبول فقط 200 متر و تا خیابان استقلال استانبول 300 متر فاصله است. با استفاده از مترو می توانید به راحتی به مکان های دورتر شهر دسترسی داشته باشید. تا مسجد ایاصوفیه استانبول 4 کیلومتر و تا کاخ توپکاپی استانبول 4.5 کیلومتر راه است. تا موزه باستان شناسی استانبول نیز 5 کیلومتر فاصله دارد. کاخ دلما باغچه 1.5 کیلومتر دورتر است. از هتل تا فرودگاه استانبول نیز 32 کیلومتر راه است.

امکانات هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول در سال 1999 ساخته شده است. این هتل امکانات فراوانی را به مسافران ارائه می کند که برخی از آن ها عبارتند از
پذیرش 24 ساعته
صرافی و خدمات ارز
مرکز اسپا
میز راهنمای تور
حمام ترکی و سونا
کلوپ شبانه
اینترنت
ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه
بار
اتاق ویژه سیگار
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده
استخر روباز
سالن کنفرانس
رستوران با سرو صبحانه رایگان
لاندری و خشکشویی
پارکینگ رایگان
انبار چمدان
امکانات ویژه معلولین
هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول 115 اتاق دارد که همگی مجهز به امکانات زیر می باشند
مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا
مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون و تلفن
یخچال 
چای ساز
قهوه ساز
صندوق امانات
سشوار
حمام و لوازم بهداشتی

سخن پایانی 

به استانبول محل تقاطع فرهنگ های اروپایی و آسیایی سفر کنید و جاذبه های فراوان آن را ببینید. به قلعه یدیکوله استانبول و محله بالات استانبول بروید و از این آثار تاریخی دیدن کنید. پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است تا فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر را داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ