02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ققنوس کیش | ghoghnos kish Hotel کیش

ghoghnos kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش
تعداد اتاق: 60
توضیحات:

هتل ققنوس کیش

هتل دو ستاره ققنوس کیش از انتخاب های ویژه ای است که شما می توانید در سفر با تور لوکس کیش به  یکی از جزیره زیبا خلیج فارس برای خود برگزینید. سفر به جزیره زیبای کیش می تواند لذت تفریح و آرامشی ویژه را برای شما به ارمغان آورد. در این سفر بهتر است برای خوشحالی خود قدم های محکمی بردارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با هتل ققنوس و مزایا آن در سفر به کیش بیشتر آشنا شوید. تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

اقامت ویژه در هتل دو ستاره ققنوس کیش

هر زمان وقت استراحت و رسیدگی به حال روحی بود بهترین انتخاب می تواند برای شما سفر به جزیره زیبای کیش باشد. قرار گرفتن در کنار آب های نیلگون خلیج فارس همیشه آرامش نهفته ای در دل خود برای شما خواهد داشت. اما قبل از آن، در هنگام رزرو تور کیش لازم است برای انتخاب هتل خود نیز اقدام کنید. تا با خیالی آسوده سفر رویایی خود را بدون هیچ دغدغه ای آغاز کنید. در این شرایط انتخاب هتل دو ستاره ققنوس کیش می تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد. در این سفر شما علاوه بر تفریحات آبی می توانید از مناطق دیدنی جزیره همچون؛ شهر باستانی حریره، آب انبار های دو قلو، درخت سبز، کشتی یونانی کیش و ... دیدن نمایید و تصاویر زیبایی ثبت کنید.

امکانات هتل ققنوس

در سفر به کیش پس از انتخاب هتل لازم است با امکانات آن نیز آشنایی کاملی داشته باشید. از یاد نبرید نزدیکی هتل انتخابی شما به دریا و یا مراکز خرید می تواند از امتیاز های مثبت آن باشد. در ذیل به معرفی برخی از این امکانات پرداخته شده است.

اینترنت رایگان در لابی
بهره مندی از خدمات رستوران 
پذیرش بانوان مجرد با ارائه مدارک شناسایی
دارای سوئیت های دو تا پنج نفره
دارا بودن سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در اتاق ها
بهره مندی از ملزومات مهم در اتاق 
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها
دارا بودن فضای سبز برای استراحت
بهره مندی از سیستم اطفاء حریق در هر یک از اتاق ها

رزرو هتل ققنوس

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی از هتل دو ستاره ققنوس کیش برای مسافران ارائه شود. لازم است در هنگام رزرو تور لحظه آخری کیش حتما هتل خود را انتخاب نمایید تا بدون هیچ دغدغه و مشکلی بتوانید از تعداد روزهای سفر خود در جزیره لذت ببرید. از یاد نبرید با رعایت قوانین و مقررات می توانید سفر دلپذیر و آرام بخشی را سپری کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ