02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دایان مشهد | dayan Hotel مشهد

dayan Hotel مشهد

مشهد
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور خشکشویی صندوق امانات سشوار سرویس ایرانی
آدرس: مشهد، خیابان شهید رجب زاده
تعداد اتاق: 42
توضیحات:

هتل دایان مشهد

هتل 2 ستاره دایان مشهد می تواند اقامتگاه مناسبی برای مسافرانی باشد که قصد تشرف به بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) را دارند. با اقامت در این هتل می توانید ضمن برخورداری از امکانات کامل رفاهی و خدمات ویژه، سفر را لذت بخش نموده و خاطرات ماندگاری را برای خود ثبت نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات ویژه و کاملی از هتل دایان در تور مشهد از شیراز بیشتر آشنا شوید.

اقامت ویژه در هتل 2 ستاره دایان مشهد

سفر به مشهد همیشه برای مسافران از بهترین انتخاب ها واقع شده است. چرا که هم می توانند به پابوس امام رضا علیه السلام آمده و هم از اماکن تفریحی، دیدنی، تاریخی و مراکز خرید دیدن نموده و سرشار از لذت شوند. انتخاب تور مشهد با قطار vip  با هتل 2 ستاره دایان می توانید تجربه زیارت و سیاحت را به طور کامل در خود جای دهید. در این سفر شما می توانید از مسجد سرشور و گوهرشاد، باغ نادری، بازارهای مشهد و ... دیدن نمایید.

اتاق های هتل دایان

هتل 2 ستاره دایان مشهد با برخورداری از اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته مورد انتخاب مسافران است. چرا که در این اتاق ها ضمن رعایت کامل بهداشت خدمات ویژه به همراه امکانات کامل ارائه می شود. از امکانات این اتاق ها می توان به دارا بودن یخچال، تلویزیون، کمدها، میز، حمام و سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. از یاد نبرید ساعت تحویل اتاق راس ساعت 14 بوده و باید در ساعت 12 ظهر اتاق را در روز اتمام سفر، تخلیه نمایید. این هتل که از کادری مجرب و متخصص بهره مند است می تواند میزبان خوبی برای شما و همراهانتان باشد. پس در سفر به مشهد از انتخاب این هتل غافل نشوید.

امکانات هتل 2 ستاره دایان مشهد

همیشه در هنگام رزرو هتل از یاد نبرید که امکانات آن هتل را بررسی نمایید. هتل 2 ستاره دایان مشهد نیز از خدمات خوب و مطلوبی بهره مند است که می تواند رضایت خاطر کاملی را برای شما فراهم نماید. در ذیل به برخی از این امکانات اشاره شده است

برخورداری از سرویس بهداشتی ایرانی
دارا بودن خدمات لاندری
بهره مندی از لوازم ضروری مصرفی
سیستم های سرمایشی و گرمایشی به همراه تهویه مطبوع

سخن نهایی

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی از هتل دایان مشهد برای شما مسافران و زائران بارگاه مطهر رضوی ارائه شود. امید است بتوانید با انتخاب درست و رعایت اصول از سفر خود کمال بهره مندی را داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ