02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آرامش کیش | aramesh kish Hotel کیش

aramesh kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش - میدان ساحل-روبه رو بازار زیتون
تعداد اتاق: 67
توضیحات:

هتل 3 ستاره آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش کیش از هتل های جزیره کیش می باشد. ساختمان این هتل سه طبقه و دارای 67 اتاق است. نقطه قوت این هتل موقعیت مکانی عالی آن است که هزینه های تاکسی را برای گردشگران و مسافران تور کیش را حذف خواهد شد. مسافران برای رسیدن به مراکز خرید و مراکز گردشگری نیازی نیست مسافت طولانی را طی نمایند. هزینه اقامت در این هتل به نسبت سایر هتل های هم سطح خود در رده خوبی قرار دارد. اتاق های این هتل در دو، سه، چهار و پنج تخته می باشند. هتل پارسیان کیش در میدان ساحل و جنب بازار زیتون قرار گرفته شده است.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل 3 ستاره آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش کیش دارای امکانات رفاهی و خدماتی چون؛ اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانت، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، اتاق چمدان می باشد. همچنین تلویزیون در لابی، اعلام حریق و فضای سبز از دیگر خدمات این هتل می باشند.رستوران و کافی شاپ نیز از امکانات رفاهی دیگر این هتل 3 ستاره می باشند. البته یکی دیگر از ویژگی عالی و مهم این هتل داشتن پرسنل وظیفه شناس و خوش برخورد است. که برای جلب رضایت گردشگران در این زمینه موفق عمل کرده است. آتلیه، کتابخانه، چایخانه سنتی، نمازخانه، دستگاه واکس کفش و مینی بار با هزینه، کرایه اتومبیل بدون راننده و ... از دیگر امکانات رفاهی این هتل می باشند.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره آرامش کیش

فاصله هتل 3 ستاره آرامش کیش تا بیمارستان و فرودگاه بین المللی کیش تقریبا 10 دقیقه می باشد. همچنین فاصله زمانی این هتل تا بازار زیتون و بازار مریم و بازار ونوس  بسیار نزدیک می باشد. به همین جهت بسیاری از گردشگران برای دسترسی سریع تر به موقعیت های ذکر شده این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. زیرا هزینه های تاکسی و رفت و آمد برای گردشگران به نسبت خیلی زیادی کاهش می یابد. همچنین رستوران و کافه های زیادی نزدیک به موقعیت مکانی این هتل می باشند. مسافت زیادی بین این هتل و اسکله تفریحی نیست و کمتر از ده دقیقه می باشد.

قیمت رزرو اتاق در این هتل 3 ستاره 

قیمت رزرو اتاق در هتل 3 ستاره آرامش کیش نسبت به سایر هتل های 3 ستاره جزیره کیش بسیار مناسب می باشد. قیمت های تعیین شده بر اساس پارامتر هایی تعیین خواهد شد که هتل آرامش از این قاعده مستثنی نمی باشد. قیمت هر اتاق بسته به تعداد نفرات و فصل گردش و زمان گردشگری دارد.در صورتی که خواهان دریافت اطلاعات دقیق قیمتی هتل 3 ستاره آرامش کیش هستید، میتوانید با شماره های تماس درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت هتل آرامش اقدام به ثبت رزرو هتل به صورت آنلاین فرمایید. قوانین کنسلی رزرو هتل بر اساس قوانین موجود می باشد.در سفر به کیش ما به شما بازدید از اسکله تفریحی کیش , پایاب کیش پیشنهاد می کنیم.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ