02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل صدف کیش | sadaf kish Hotel کیش

sadaf kish Hotel کیش

کیش
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: کیش - میدان امیرکبیر
تعداد اتاق: 55
توضیحات:

هتل صدف کیش

هتل 4 ستاره صدف کیش از بهترین انتخاب هایی است که در سفر به جزیره زیبایی در خلیج فارس برای شما مسافران محترم قابل رزرو می باشد. وقتی از زندگی و کار خسته شده اید، بهتر است کوله بار ببندید و با رزرو تور کیش از ساری سفر خود را آغاز کنید. زمانی را برای آرامش خود گام بردارید و به تماشای غروب آفتاب از زاویه کشتی یونانی کیش بنشینید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی از هتل صدف و امکانات آن در این سفر بدست آورید.

اقامتی منحصر به فرد در هتل 4 ستاره صدف کیش

سفر کیش همیشه از جذاب ترین انتخاب ها برای مسافران می باشد. پس از آن که کوله بار سفر خود را بستید با انتخاب هتل صدف در کیش می توانید لذت متفاوتی را برای خود و عزیزانتان  تجربه نمایید. با سفر به کیش علاوه بر دریا می توانید از تفریحات آبی کیش ویژه همچون؛ پاراسل، شاتل، غواصی، ماهیگیری و ... نیز بهره ببرید. همچنین با اقامت در این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید می توانید ساعات خوشی را با خرید کردن سپری کنید.

امکانات هتل صدف

در سفر به کیش لازم است از امکانات هتل خود اطلاعات دقیق و کاملی در دست داشته باشید. زیرا این اطلاعات می تواند پاسخ مطلوب و مناسبی برای سفر شما به جزیره زیبای کیش باشد. هتل صدف با داشتن کادری مجرب و متخصص تواسته است بهترین ها را برای مسافران فراهم سازد. و این اتفاق منجر به انتخاب علاقه مندان بسیاری برای رزرو هتل 4 ستاره صدف کیش در تمام ایام سال شده است. در ادامه به معرفی برخی از امکانات این هتل پرداخته شده است. همچون؛

بهره مندی از اینترنت رایگان در لابی
ارائه خدمات کامل رستوران و کافی شاپ
اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال به قید عدم استفاده از سرویس
امکان استفاده از پارکینگ رایگان
محل قرارگیری هتل در نزدیکی بلوار دریا
امکان استفاده از خدمات آتلیه با پرداخت هزینه
بهره مندی از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در اتاق ها و سوئیت ها
پوشش تمام هتل از سیستم اعلام و اطفاء حریق
دارای سیستم تهویه مطبوع

کلام آخر

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی از هتل 4 ستاره صدف کیش خدمت شما مسافران ارائه شود. در هنگام رزرو تور لوکس کیش را از یاد نبرید با دانستن این اطلاعات می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این سفر با رعایت تمام قوانین می توانید سفر خود را به خوبی برنامه ریزی نموده و بیشترین بهره مندی از آن را داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ