02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آترو استانبول | atro Hotel استانبول

atro Hotel استانبول

استانبول
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز
سالن بازی کودکان
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: ergenekon mah. dolapdere cad. no:108 şişli/istanbul, Sisli, 34375 Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 0
توضیحات:

هتل 4 ستاره آترو استانبول

استانبول کلان شهری زنده و پر جنب وجوش است که تقریباً در هر فصلی از سال، مسافران خاص خود را دارد. وجود جاذبه های تاریخی، مراکز خرید مدرن و بافت آسیایی اروپایی، از دلایل توجه گردشگران به این شهر است. تور استانبول از کشور ما نیز همواره برقرار بوده و این شهر مقصد ایرانی های زیادی است. به جز تهران، تور استانبول از اهواز، مشهد، اصفهان و... متقاضیان زیادی دارد. برای سفر به این شهر تورهای متنوعی پیشنهاد می شود؛ تور استانبول 7 شب و8 روز که ارزان تر و اقتصادی تر است و تور لوکس استانبول با امکان اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره. هتل 4 ستاره آترو استانبول هتلی با امکانات رفاهی خوب است که در عین حال قیمتی مقرون به صرفه دارد. در ادامه این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره آترو استانبول

هتل 4 ستاره آترو استانبول در محله شیشلی این شهر قرار گرفته و با ایستگاه مترو عثمان بی 10دقیقه فاصله دارد. از هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود 31 کیلومتر راه است. تا میدان تکسیم استانبول و خیابان استقلال استانبول حدود 1.1 کیلومتر راه است که به راحتی می توانید به آنجا بروید. هتل تا مسجد ایاصوفیه استانبول 4.3 کیلومتر فاصله دارد. موزه باستان شناسی استانبول و کاخ توپکاپی استانبول حدود 5 کیلومتری هتل هستند. کاخ دلما باغچه و برج ساعت دلما هم در فاصله 1.6 کیلومتری این هتل قرار دارند.

امکانات هتل 4 ستاره آترو استانبول

4 ستاره آترو استانبول امکانات خوب و کاملی را به مهمانان خود ارائه می دهد؛ از جمله

ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
صرافی و خدمات ارز
اسپا
حمام ترکی
کافی شاپ و رستوران با منوی مخصوص کودکان
زمین بازی کودکان
امکانات ویژه معلولین
امکان اجاره خودرو
انبار چمدان
لاندری و خشکشویی
فروشگاه
اتاق های هتل 4 ستاره آترو استانبول امکانات ساده و قابل قبولی دارند؛ از جمله
سیستم تهویه هوا
یخچال
تلویزیون و تلفن
کتری
حمام اختصاصی
لوازم بهداشتی
اینترنت رایگان
سشوار
مینی بار
هتل 4 ستاره آترو استانبول در واقع هتل آپارتمان است و اتاق های آن به صورت اتاق اقتصادی دابل، اتاق اقتصادی دو نفره، اتاق سه نفره و اتاق خانوادگی قابل رزرو است.

سخن پایانی 

به استانبول سفر کنید و از قدم زدن در خیابان های این شهر و خوردن غذاهای ترکی و خاص لذت ببرید. از مکان های تاریخی مانند قلعه یدیکوله استانبول بازدید کنید و در زمان سفر کنید! میان خانه ها و ساختمان های رنگی محله بالات استانبول قدم بزنید و تجربه بی نظیری از سفر داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ