02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایران مشهد | iran mashhad Hotel مشهد

iran mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، بین شهيد اندرزگو ۱۸ و چهارراه خسروی، روبروی پمپ بنزین
تعداد اتاق: 164
توضیحات:

هتل ایران مشهد

 

هتل 4 ستاره ایران مشهد انتخاب برازنده و فوق العاده ای برای مسافرانی است که قصد سفر به مشهد و زیارت حرم مطهر رضوی را دارند. با اقامت در این هتل با نزدیکی به حرم امام رضا (ع) می توانید تور مشهد را برای خود و عزیزانتان ماندگار کنید. در این سفر معنوی به مشهد با اقامت در این هتل زیبا از امکانات ویژه ای نیز برخوردار خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل به همراه امکانات آن بپردازیم.

اقامت در هتل 4 ستاره ایران مشهد

این هتل زیبا که از 40 سال پیش میزبان زائران و مسافران در مشهد بوده است، در 3 سال پیش مورد بازسازی مجدد قرار گرفت تا بتواند خدمات بیشتر و مطلوب تری را به مهمانان خود ارائه دهد. این هتل که  تنها 2 دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد همیشه مورد توجه مسافران بوده است. علاوه بر آن این هتل به علت نزدیکی به اماکن تاریخی و تفریحی همچون؛ باغ ملی، موزه نادر شاه افشار، بازار جنت و ... توانسته است امتیاز بیشتری از مسافران دریافت نماید. با اقامت در این هتل با استفاده از سرویس ایاب و ذهاب می توانید به همه این اماکن دسترسی پیدا نموده و لذت کافی از تور لحظه آخری مشهد را برای خود به ارمغان آورید

امکانات هتل ایران مشهد

همیشه در هنگام رزرو هتل این دغدغه ی مسافران است که از امکانات هتل خود آگاهی و دانش مناسبی را کسب نمایند. هتل 4 ستاره ایران مشهد با برخورداری از کادری متعهد و موفق توانسته است بهترین خدمات را برای مسافران فراهم نموده و خدمتگذار مهمانان خود باشد. گوشه ای از امکانات این هتل شامل موارد ذیل می باشد.

دارا بودن خدمات کامل رستوران و کافی شاپ
بهره مندی از سرویس حمام و دستشویی ایرانی و فرنگی
برخورداری لابی از اینترنت نامحدود رایگان
فاصله کوتاه تا حرم مطهر رضوی
بهره مندی از خدمات سونا و جکوزی
ارائه خدمات خانه داری به مسافران به طور کامل
امکانات کامل در اتاق ها از جمله؛ خدمات گرمایشی و سرمایشی، ملزومات ضروری بهداشتی و ...
برخورداری از سیستم تهویه مناسب و مطبوع

کلام آخر

با اقامت در هتل 4 ستاره ایران مشهد می توانید از خدمات مناسب و کاملی بهره مند شوید که سفر را برای شما و مهمان همراهتان دلپذیر و به یاد ماندنی خواهد کرد. در سفر به مشهد با تور مشهد لازم است با اقامت در هتل مناسب به دور از استرس سفر را برای خودتان دلپذیر کنید و هرگز دغدغه خدمات را نداشته باشید. در این شرایط هتل ایران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ