02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ارکید دبی | orkid Hotel دبی

orkid Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: Al Riqqa Road, Dubai, United Arab Emirates
تعداد اتاق: 80
توضیحات:

هتل 3 ستاره ارکید دبی

هتل 3 ستاره ارکید دبی میزبان گردشگرانی است که از طریق تور دبی یا به صورت شخصی وارد این شهر زیبا می شوند. دبی یکی از محدود شهرهای خاورمیانه است که توانسته است هیجان انگیزترین دیدنی های دنیا را در خود جای دهد. پیست اسکی دبی، فواره آبی دبی، تفریحات آبی دبی و... همه و همه باعث شده است که این شهر به مرکز توریستی و گردشگری محبوبی تبدیل شود. اسکان بیشتر گردشگران در هتل ها انجام می شود. 

معرفی هتل 3 ستاره ارکید

هتل 3 ستاره ارکید دبی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های این شهر است که برای گردشگران و افرادی که برای سفر کاری وارد دبی می شوند، مناسب است. هتل در منطقه دیره واقع شده است و فاصله کمی با مراکز خرید سیتی سنتر، الغریر، بازار مرشد دبی، بازار عطر و بازار طلای دبی ، بازار پارچه و ... دارد. این هتل در نزدیکی میدان ساعت واقع شده و 5 دقیقه پیاده تا مترو فاصله دارد. متراژ اتاق و موقعیت هتل و امکاناتی که در اختیار مهمانان قرار می دهد جزء نقاط قوت هتل محسوب می شود.

امکانات هتل 3 ستاره ارکید دبی

هتل 3 ستاره ارکید دبی Orchid Hotel دارای 2 رستوران 3 بار و یک استخر کوچک است. سرو وعده صبحانه در هتل به صورت بوفه و در وعده های شام و نهار هم غذاهای محلی و دریایی سرو می شود. جالب اینجا است که استخر این هتل در قسمت بالایی ساختمان و به عبارتی در پشت بام آن قرار دارد. همچنین به صورت روباز است که در آن امکاناتی همچون

چند تخت برای آفتاب گرفتن 
خدمات سونا، جکوزی
حمام بخار

به بهترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار داده می شوند. اتاق های هتل دارای تهویه مناسب و مبلمان چوبی و کلاسیک هستند. همه ی اتاق ها دارای تلویزیون، مینی بار، حمام های اختصاصی با سشوار و وان هستند.

خدمات هتل 3 ستاره ارکید دبی

هتل 3 ستاره ارکید دبی دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته، نظافت اتاق، کرایه ماشین، صرافی، تورگردی، خشک‌شویی و اتوشویی است. این هتل پارکینگ ندارد. در نتیجه میهمانان می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی از پارکینگ عمومی استفاده کنند. همچنین در بدو پذیرش می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی از اینترنت وای فای استفاده کنند.

موقعیت مکانی هتل ارکید دبی

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره، خیابان الرقه Al-Riqqa واقع شده است. این هتل از فرودگاه بین المللی دبی تنها 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از هتل تا مرکز شهر  ده دقیقه با ماشین فاصله است. این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته به طوری که با 3 دقیقه پیاده روی به مترو می رسید و تنها 200 متر با برج ساعت فاصله دارد. خود هتل هر روز در ساعات مشخصی سرویس رفت و برگشت رایگان به مرکز شهر را دارد. این هتل 3 ستاره ارکید دبی دارای 80 اتاق است که انواع آن ها شامل اتاق 2 نفره استاندارد و اتاق 3 نفره استاندارد است. برخی از اتاق های این هتل گردشگری، از فضای نشیمن بسیار زیبا و دلنشینی برخوردار هستند. متراژ  اتاق ها 30 متر است که این یک متراژ استاندارد و قابل قبولی است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ