02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کلاب اسکالانوا کوش آداسی | club scala nova Hotel کوش آداسی

club scala nova Hotel کوش آداسی

کوش آداسی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان تنیس
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: No:73 Çevreyolu Üzeri, Turgut Özal Blv., 09400 Kuşadası/Aydın
تعداد اتاق: 151
توضیحات:

هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا کوش آداسی

شهر کوش آداسی (Kusadasi) به دلیل داشتن سواحل متعدد و آب و هوای بسیار مطبوع، مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. وجود هتل های فراوان با قیمت و امکانات متنوع به مسافران این امکان را می دهد که اقامت لذت بخشی را در این شهر تجربه کنند. هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا کوش آداسی یکی از هتل هایی است که با ارائه امکانات و خدمات خوب و موقعیت مکانی مناسب انتخاب مسافران تور لحظه آخری کوش آداسی است. 

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا 

هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا کوش آداسی از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. فاصله این هتل با ساحل شنی دریای اژه تنها 700 متر و از مرکز شهر فقط 1.4 کیلومتر است. مسافران این هتل برای رسیدن به فرودگاه عدنان مندرس مسافت 74 کیلومتر و فرودگاه ساموس مسافت 37.5 کیلومتر را باید طی کنند. پارک آبی آدالند نیز در فاصله 6.3 کیلومتری و ساحل مخصوص بانوان در فاصله 7.3 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. موزه افسوس، پارک ملی دیلیک، جزیره کبوتر و خانه مریم باکره نیز در نزدیکی هتل کلاب اسکالانوا قرار دارند. برای رسیدن به بازار بزرگ کوش آداسی نیز تنها باید 20 دقیقه پیاده روی کرد.

امکانات هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا کوش آداسی

با انتخاب تور لحظه آخری کوش آداسی و اقامت در این هتل می توان سفری کم هزینه و در عین حال لذت بخش را تجربه کرد. هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا کوش آداسی با مساحتی در حدود 9000 متر مربع امکانات بسیار خوبی را به مهمان های خود ارائه می دهد. امکاناتی از قبیل

امکان پذیرش 24 ساعته مسافران
استخر روباز بزرگسالان و یک استخر مجزا مخصوص کودکان در مجاورت آن
مرکز اسپا کامل
ساحل خصوصی
حمام ترکی و جکوزی 
خودپرداز
باشگاه تفریح کودکان و زمین بازی
باشگاه ورزشی بزرگسالان با امکانات ایروبیک، دارت، تنیس روی میز و...
جعبه امانات
خشکشویی
کتابخانه
کافه با امکان سرو میان وعده در نزدیکی استخر
خدمات پزشکی
رستوران و صبحانه رایگان 
امکان اجاره خودرو
این هتل دارای 151 باب اتاق است که به صورت اتاق های یک نفره، دبل، خانوادگی، دبل اقتصادی و اتاق استاندارد قابل رزرو هستند. هر کدام از اتاق ها امکانات زیر را دارند:
حمام داخل اتاق و وان 
تهویه مطبوع
سشوار
مینی بار
بالکن با چشم انداز دریا
تلویزیون
تلفن
اینترنت رایگان

سخن پایانی

بهترین زمان سفر به کوش آداسی فصل های بهار و تابستان است. پیشنهاد ما استفاده از تور کوش آداسی و اقامت در هتل 3 ستاره کلاب اسکالانوا کوش آداسی است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ