02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گلدن سندز دبی | golden sands Hotel دبی

golden sands Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Al Mankhool Road, Bur Dubai, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates
تعداد اتاق: 616
توضیحات:

هتل 3 ستاره گلدن سندز دبی

هتل 3 ستاره گلدن سندز دبی، Golden Sands Dubai، در منطقه بور دبی واقع شده است. این هتل تنها 5 دقیقه پیاده از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد و با ماشین می توان 15 دقیقه به مرکز خرید burjuman  رفت. همچنین با ماشین 15 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. اگر بخواهید از جاذبه های گردشگری دبی مانند مسجد جمیرا دبی، برج خارق العاده العرب دبی یا مراکز خرید و تفریحی دبی بازدید کنید به راحتی با اقامت در هتل می توان از همه ی آنها بازدید کرد. 

موقعیت مکانی هتل گلدن سندز دبی

هتل 3 ستاره گلدن سندز دبی در مرکز شهر واقع شده و با فرودگاه بین المللی دبی 11 کیلومتر فاصله دارد. مسافران و گردشگرانی که با تور دبی با پرواز امارات وارد این شهر می شوند و می خواهند در عرض چند روز از جاذبه ها و مراکز تفریحی و دیدنی بازدید کنند موقعیت مکانی هتل گلدن سندز گزینه مقرون به صرفه و مناسبی است.  هتل در نزدیکی متروی الفهیدی و ایستگاه مترو بورجمان واقع شده است. این هتل با مراکز پر رفت و آمدی همچون مسجد جمیرا دبی تنها 5 کیلومتر فاصله دارد که با ماشین در عرض 13 دقیقه به آنجا می رسید. 

امکانات هتل گلدن سندز دبی

هتل 3 ستاره گلدن سندز دبی خدمات مختلفی از قبیل نظافت روزانه و سرویس اتاق ها را به میهمانان ارائه می دهد. هتل دارای زمین بازی، استخر روباز، میان وعده های خوشمزه، سالن بدنسازی و ... است. هتل 3 ستاره گلدن سندز دبی Golden Sands Dubai دارای 616 اتاق مجهز با  امکانات ویژه است. اتاق های این هتل شامل هتل آپارتمان به استودیو، استودیوهای دو خوابه، آپارتمان‌های دو خوابه و سه خوابه‌ می باشد. هر اتاق دارای آشپزخانه مجزا است و در آشپزخانه امکاناتی از قبیل  ظروف غذاخوری و سرویس قاشق و چنگال، لوازم آشپزی، ماشین لباسشویی، خشک‌‏کن، یخچال و اتو و میز اتو وجود دارد.
 میهمانان هتل می توانند وعده های غذایی خود را در اتاق سرو کنند. خدمات سرو به صورت 24 ساعته است. صبحانه،ناهار وشام به صورت بوفه است.برای داشتن برنامه ای مهیج در شهر دبی بهتر است قبل از پرواز حتما هتل را رزرو کنید. البته افرادی که با تور دبی با پرواز فلای دبی مسافرت می کنند خود مسئول تور خدمات رزرو هتل را بر عهده می گیرد.
هتل 3 ستاره گلدن سندز دبی دارای امکاناتی از قبیل رستوران، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، خدمات 24 ساعته در اتاق، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، صندوق امانات، سشوار، پذیرش 24 ساعته، یخچال، سرویس بهداشتی و بار است. این هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و سونا است.خدمات اینترنت هتل گلدن سندز شامل اینترنت بیسیم رایگان در لابی هتل و در اتاق ها است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ