02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دورا پرا استانبول | dora pera Hotel استانبول

dora pera Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Şimal Sokak No :14, Beyoglu, 34500 Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 0
توضیحات:

هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول

کلان شهر استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد همواره مقصد مسافران زیادی از سراسر دنیاست. تور استانبول از اهواز، مشهد، تبریز، تهران و شهرهای دیگر ایران همیشه برقرار بوده اند. با انتخاب تور لحظه آخری استانبول و اقامت در هتل های ارزان تر می توانید سفری اقتصادی داشته باشید؛ و با رزرو تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره امکانات ویژه ای را در طول اقامتتان تجربه کنید. هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول یکی از هتل هایی است که بخاطر موقعیت مکانی ویژه و امکانات رفاهی کامل، رضایت مسافران بسیاری را جلب کرده است. 

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول

هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول در محله معروف بی اوغلو قرار گرفته است. تا خیابان استقلال استانبول 1.2 کیلومتر و تا میدان تکسیم استانبول 1.4 کیلومتر فاصله دارد. تا برج گالاتا تنها 500 متر فاصله است. تا فرودگاه استانبول 42 کیلومتر است که برای رسیدن به آن می توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. بازار ادویه استانبول 1.2 کیلومتر دورتر است. تا بازار بزرگ استانبول هم 1.7 کیلومتر راه است. تا مسجد ایاصوفیه استانبول 2.4 کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه 1.7 کیلومتر و تا مسجد آبی 2.7 کیلومتر فاصله دارد. از هتل تا کاخ توپکاپی استانبول 2.2 کیلومتر و تا موزه باستان شناسی استانبول 2.7 کیلومتر راه است. ایستگاه مترو نزدیک است و با استفاده از مترو می توانید به جاهای دورتری مانند قلعه یدیکوله استانبول و محله بالات استانبول بروید. محله بالات استانبول مکانی با ساختمان ها و خانه های رنگارنگ است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

امکانات هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول

هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است؛ از جمله
پذیرش 24 ساعته
اینترنت رایگان
کافی شاپ و رستوران با سرو صبحانه رایگان
شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه
مرکز اسپا مجهز به سونا
انبار چمدان
لاندری و خشکشویی
اتاق کنفرانس مجهز به فکس و فتوکپی
امکانات ویژه برای معلولین
اتاق های هتل 4 ستاره دورا پرا استانبول به صورت دبل استاندارد، دبل سوپریور، اتاق سه نفره و اتاق دلوکس قابل رزرو هستند. امکانات اتاق ها عبارتند از
سیستم تهویه مطبوع هوا
تلویزیون و تلفن
یخچال و مینی بار
چای ساز
قهوه ساز
گاوصندوق
سشوار
حمام و لوازم بهداشتی

سخن پایانی 

استانبول شهری زنده و پر جنب و جوش است. اگر قصد رزرو تور استانبول را دارید پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است. به این ترتیب فرصت کافی برای گشت و گذار، بازدید از آثار تاریخی، خرید، خوردن غذاهای خوشمزه و قدم زدن در سواحل دریای سیاه را خواهید داشت.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ