02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آتانا دبی | atana Hotel دبی

atana Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Tecom, Hessa Street, Al Barsha South, Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates
تعداد اتاق: 0
توضیحات:

هتل 4 ستاره آتانا دبی

هتل 4 ستاره آتانا دبی دقیقا جایی است که شما می توانید چند روزی را فارغ از دغدغه های زندگی در آن اقامت کنید. این هتل میان رده با قیمت مقرون به صرفه است. هتل آتانا در منطقه شیخ زاید- البرشا دبی واقع شده است. هتل  تازه تاسیس آتانا برای مسافران و گردشگران تور دبی خدمات ترانسفر رایگان جهت تردد در شهر را فراهم کرده است.

معرفی هتل 4 ستاره آتانا دبی

هتل 4 ستاره آتانا دبی در سال 2015 تاسیس شد. این هتل با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد همیشه میزبان مسافران و گردشگران زیادی است. ترانسفر رایگان هتل به مسافران تور لحظه آخری دبی این امکان را می دهد تا با اتوبوس های شهر به مکان های مختلف از قبیل ساحل جمیرا، دبی مال، ایستگاه مترو و مناطق دیگر شهر بروند. هتل آتانا یک لابی لوکس دارد که می توانید به قرارهای کاری و دوستانه خود در آنجا بپردازید.  این هتل زیبا با پیست اسکی دبی و مجتمع تجاری امارات مال دبی تنها 6.9 کیلومتر فاصله دارد که مسافت آن با ماشین 5 دقیقه است.

امکانات هتل 4 ستاره آتانا دبی

هتل 4 ستاره آتانا دبی دارای پارکینگ و اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، خدمات 24 ساعته در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، گاوصندوق، استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق ها و سوئیت های با طراحی مدرن و زیبا، امکانات کنفرانس، سالن مهمانی، اتاق نشست ها، مراکز خرید، اتاق مخصوص استعمال دخانیات، فروشگاه هدیه، امکانات برای مهمانان با محدودیت های جسمی و ... است.هتل 4 ستاره آتانا دبی دارای اتاق هایی با طراحی مدرن و رنگ آمیزی روشن است. پنجره های اتاق ها با ویو شهر حس آرامش را به مهمانان هدیه می دهد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی از قبیل سشوار،  تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار، دارای تهویه مطبوع و عایق صدا، بالکن آفتاب گیر با ویوی بی نظیر شهر، ، تلفن، امکانات مخصوص افراد ناتوان، صبحانه در اتاق، بالکن اختصاصی، میز کار در اتاق، چای ساز و قهوه ساز در اتاق، گاوصندوق، آشپزخانه مجهز، دستمال توالت و حوله رایگان در اتاق، حمام با کلیه امکانات بهداشتی، گهواره با دریافت هزینه، میز آرایش و مبل تختخواب شو و اتو است.

جاذبه های اطراف هتل آتانا دبی

در مجاورت هتل 4 ستاره آتانا دبی جاذبه های متعددی از قبیل دبي مارينا مال کنار هتل، دبی اپرا با فاصله 644 متر، سوک آل بهار با فاصله 804 متر، پیست اسکی دبی 6.9 کیلومتر، برج خلیفه دبی 18.5 کیلومتر، پارک آبی وایلد وادی دبی ۸.۴ کیلومتر،  سیتی واک با فاصله 824 متر، پارک آبی آتلانتیس دبی ۱۱.۶ کیلومتر، مرکز تجاری تایمز سکویر سنتر دبی ۸.۱ کیلومتر، مجتمع تجاری ابن بطوطه دبی ۱۱.۹ کیلومتر و ... وجود دارد. شما می توانید به وسیله اتوبوس های هتل یا از طریق مترو از این مکان های فوق العاده بازدید کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ