02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سی و سه پل مشهد | 33pol mashhad Hotel مشهد

33pol mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد , خیابان امام رضا , امام رضا 8 , نبش رجب زاده 14
تعداد اتاق: 51
توضیحات:

هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد

یکی از هتل های نوساز و با امکانات مشهد هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد می باشد. این هتل در سال 1397 افتتاح شد و امکانات آن نو و با کیفیت می باشد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. ساختمان هتل در 6 طبقه و دارای 52 واحد اقامتی می باشد.هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد یکی از هتل های با کیفیت شهر مشهد و هم جوار حرم محسوب می شود که آماده پذیرایی از زائران و مهمانان می باشد. واحد ها و اتاق های هتل سی و سه پل شامل اتاق های دو، سه، چهار و پنج تخته می باشند. این هتل آماده پذیرایی از تور لحظه آخری مشهد می باشد.

موقعیت مکانی هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد

هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 8 و نبش رجب زاده 14 واقع شده است. فاصله هتل سی و یک پل تا حرم فقط 8 دقیقه پیاده روی است. این هتل فاصله نسبتا نزدیکی با برخی از مکان های مهم شهر دارد. از این جهت هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است.فاصله هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد تا راه آهن، فقط 4 کیلومتر است. همچنین فاصله تا پایانه مسافربری و فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز 6 و 8 دقیقه با ماشین می باشد. از هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد حدودا 38 کیلومتر، نمایشگاه بین المللی مشهد 18 کیلومتر و پارک ملت مشهد 17 کیلومتر فاصله می باشد. فاصله هتل سی و سه پل مشهد تا سرزمین موج های آبی 22 و تا منطقه ییلاقی طرقبه 26 کیلومتر می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد

امکانات و خدمات رفاهی هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد در کیفیت بالایی قرار دارند. رستوران هتل، کافی شاپ، پارکینگ، خدمات خانه داری، خدمات باربری و تاکسی سرویس از امکانات این هتل می باشند. همچنین روزنامه رایگان، صندوق امانت، اینترنت لابی، پذیرش 24 ساعته و .. از امکانات دیگر هتل هستند.اتاق های هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد دارای امکانات و خدمات رفاهی کاملی می باشند. لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش از امکانات رفاهی اتاق های هتل می باشند. علاوه بر آن بالکن، مبلمان، یخچال، تلفن در اتاق و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات این هتل هستند.

قیمت رزرو هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد

هتل 2 ستاره سی و سه پل مشهد امکانات و خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه می دهد. قیمت رزرو هتل در مقایسه با سایر هتل های 2 ستاره مناسب می باشد. موارد تعیین کننده قیمت رزرو تعداد نفرات و تعداد شب های اقامت می باشد. برای رزرو آنلاین اتاق در این هتل می توان از طریق وب سایت اقدام نمود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ