02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل حسام مشهد | hesam Hotel مشهد

hesam Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا 9 در نبش کوچه اول
تعداد اتاق: 56
توضیحات:

هتل آپارتمان حسام مشهد

هتل آپارتمان حسام مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا می باشد که دارای موقعیت عالی برای زائران است. این هتل از هتل آپارتمان های با کیفیت و با قیمت مناسب و هم جوار حرم در شهر مشهد محسوب می شود. ساختمان هتل آپارتمان حسام در خیابان امام رضا، امام رضا 9 در نبش کوچه اول واقع شده است. ساختمان در چهار طبقه و ظرفیت 56 نفر ساخته شده است. واحد های هتل دو و سه تخته می باشند. همچنین واحد های یک خوابه هتل چهار و پنج تخته هستند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان حسام مشهد

به دلیل نزدیکی هتل آپارتمان حسام مشهد با حرم مطهر موقعیت مکانی فوق العاده ای برای آن به وجود آماده است. فاصله حرم امام رضا تا هتل آپارتمان حسام فقط 10 دقیقه پیاده روی است. همچنین این هتل آپارتمان فاصله نزدیکی با برخی از مکان های مهم و دیدنی شهر دارد.فاصله هتل آپارتمان حسام مشهد تا نمایشگاه بین المللی مشهد، آرامگاه فردوسی مشهد، پارک ملت و منطقه ییلاقی طرقبه نسبتا نزدیک است و میانگین فاصله زمانی نیم ساعت با خودرو می باشد. فاصله هتل آپارتمان حسام تا راه آهن، مسافربری، فرودگاه هاشمی نژاد، کمتر از 8 دقیقه با ماشین است.به همین جهت مسافرین و زائران امام رضا برای رسیدن به اقامت گاهی با کیفیت نیاز به طی کردن مسیر طولانی از فرودگاه یا راه آهن و ترمینال تا هتل ندارند. از این جهت یکی از هتل های نزدیک و با موقعیت مکانی مناسب محسوب می شود.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آپارتمان حسام مشهد

رستوران، آسانسور، خدمات خانه داری، صندوق امانات، خدمات باربری، نمازخانه، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات رفاهی هتل آپارتمان حسام مشهد می باشند. امکانات و خدمات رفاهی اتاق و واحد های هتل نیز شامل یخچال، مبلمان، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی هستند. خدمات و امکانات دیگر رفاهی هتل شامل؛ ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خانه داری، زنگ هشدار، لاندری، روزنامه و گشت نیم روز می باشند. از دیگر امکانات رفاهی هتل آپارتمان حسام می توان به تلفن دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و بالکن اشاره نمود.

قیمت رزرو هتل آپارتمان حسام مشهد

هزینه و قیمت هر یک از واحد و اتاق های هتل آپارتمان حسام مشهد بر اساس تعداد نفرات ساکن در هتل برآورد می شود. برای رزرو آنلاین هتل می توانید از طریق وب سایت های واسطه اقدام فرمایید. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های هتل نسبت به رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام فرمایید. هزینه یک شب اقامت در هتل برای همه تعداد نفرات به عنوان وجه دریافتی رزرو، دریافت خواهد شد. قوانین کنسلی نیز بر اساس قوانین موجود اعمال می شود.میتونید با تور مشهد در این هتل اقامت داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ