02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تارا مشهد | tara Hotel مشهد

tara Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازی 17 و 19
تعداد اتاق: 113
توضیحات:

هتل 4 ستاره تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد یکی از هتل های قدیمی این شهر می باشد که در سال 97 برای رفاه حال مسافرین و زائرین بازسازی کامل شد. هتل تارا مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر می باشد. هتل 4 ستاره تارا در 11 طبقه و 113 اتاق و واحد اقامتی ساخته شده است. امکانات ارائه شده هتل برای مسافران تور مشهد در سطح بالا و یاکیفیتی می باشند. همچنین موقعیت مکانی ایده آل این هتل باعث شده است تا مقصد و اقامتگاه مسافرین زیادی باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت های VIP مجللی است که آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.اتاق های هتل 4 ستاره تارا مشهد به حرم و خیابان دید دارند و ظرفیت 311 نفر مهمان را دارد. این هتل آماده پذیرایی از تور مشهد از اصفهان و تور لحظه آخری مشهد می باشد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره تارا مشهد

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره تارا مشهد ایده آل برای مسافران می باشد. این هتل در خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر واقع شده است. این هتل در خیابان شیرازی، بین شیرازی 17 و 19 جنب باغ نادری واقع شده است.فاصله هتل 4 ستاره تارا مشهد تا حرم مطهر امام رضا فقط 8 دقیقه پیاده روی می باشد. از این رو اقامتگاه مناسبی برای زائران محترم می باشد. همچنین فاصله هتل تا چهار راه شهدا فقط 4 دقیقه با پای پیاده است. فاصله هتل تا بازار مرکزی و حرم ورودی خیابان شیرازی فقط 3 دقیقه با ماشین است. آرامگاه نادر شاه افشار تا هتل تارا نیز فقط 5 دقیقه پیاده روی می باشد. همچنین ساختمان هتل در محدوده ترافیکی قرار گرفته شده است.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره تارا مشهد

رستوران هتل 4 ستاره تارا مشهد با ظرفیت 150 نفر امکانات ویژه این هتل می باشند. پارکینگ رایگان خودرو با ظرفیت 60 خودرو و اینترنت نامحدود رایگان لابی از امکانات ویژه این هتل می باشند. سایر امکانات اتاق های هتل می توان به یخچال، چای ساز، اینترنت رایگان در هتل، تلویزیون، آب رایگان، بالکن و مبلمان در برخی از واحد ها اشاره نمود.

لوازم بهداشتی
حمام
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم اطفا حریق
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ها از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشن.
خدماتی که در هتل 4 ستاره تارا مشهد برای مسافرین ارائه می شود شامل فکس و فتوکپی و پرینتر، آسانسور، کافی شاپ، فتوکپی، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش و ترانسفر برگشت با هزینه می باشند. گیم نت، وسایل بدنسازی، آرایشگاه مردانه، لاندری، خدمات تهیه بلیط و سالن بیلیارد نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل می باشند.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره تارا مشهد

قیمت رزرو هتل 4 ستاره تارا مشهد بر اساس رزرو اتاق یا سوئیت های VIP و تعداد نفرات متغیر می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت های به روز شده می توانید به وب سایت آن مراجعه نمایید. هتل 4 ستاره تارا یکی از هتل های باکیفیت و با قیمت مناسب می باشد. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ