02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دالیدا تفلیس | dalida Hotel تفلیس

dalida Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Likhauri street, 6a, Tbilisi 0171, Georgia
تعداد اتاق: 16
توضیحات:

هتل 3 ستاره دالیدا تفلیس

هتل 3 ستاره دالیدا تفلیس یکی از بهترین هتل های تفلیس کشور گرجستان می باشد که شما می توانید برای رفتن به تور گرجستان این هتل را انتخاب کنید. بیشتر افرادی که می خواهند در تور تفلیس هزینه به صرفه ای برای رزرو هتل پرداخت نمایند، این هتل را انتخاب خواهند کرد.

موقعیت مکانی هتل زیبای دالیدا در تفلیس

این هتل سه ستاره می باشد و موقعیت مکانی آن در منطقه سیتی سنتر شهر تفلیس است. هتل سه ستاره دالیدا از خیابان پکینی شهر تفلیس حدود 1 کیلومتر فاصله دارد و از باغ زیبای موشتایدی 3 کیلومتر دور می باشد. به همین دلیل شما با اقامت در این هتل به راحتی و در کمترین بازه زمانی می توانید از مهمترین مکان های شهر بازدید نمایید. فاصله این هتل تا میدان آزادی تفلیس 5 کیلومتر می باشد. با برج ساعت تفلیس حدود 11 دقیقه فاصله دارد. این امکان را به عنوان پر رفت و آمدترین مناطق شهر تفلیس می شناسند که هتل زیبای دالیدا با این مناطق فاصله زیادی ندارد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو اگر بخواهید پیاده روی کنید 15 دقیقه است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل، ایستگاه دانشگاه فنی می باشد. 

ویژگی های هتل 3 ستاره دالیدا تفلیس

اگر شما در تور تفلیس 4 شب و 5 روز هتل دالیدا را انتخاب کرده باشید بدون شک از سفر خود لذت می برید. این هتل مزیت های بی نظیری دارد و همین مسئله موجب می شود که سفر شما به آسانی انجام شود. یکی از مزیت های مهم هتل مورد نظر این است که وای فای رایگان دارد. شما می توانید به صورت رایگان از وای فای برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنید. در هر یک از اتاق های هتل یک تلویزیون قرار داده اند و سیستم تهویه مناسبی در هر یک از اتاق ها وجود دارد. یک یخچال برای هر یک از اتاق ها گذاشته اند. بر همین اساس باید بدانید که مهمترین وسیله ها را درون هر یک از اتاق ها می توانید مشاهده نمایید. 
هر یک از اتاق های هتل سه ستاره دالیدا دارای سرویس بهداشتی و حمام هستند. شما اگر در تور لحظه آخری تفلیس بخواهید ثبت نام کنید می توانید این هتل را برای اقامت تان انتخاب نمایید. در برخی از اتاق های هتل امکان دسترسی به شبکه های ماهواره ای وجود خواهد داشت. یکی از مهمترین مزیت هایی که این هتل دارد فاصله 20 کیلومتری آن با فرودگاه تفلیس می باشد. به همین دلیل شما با اقامت در این هتل نیازی نیست که هزینه زیادی برای رفت و آمدهایتان پرداخت کنید.

قیمت رزرو اتاق در هتل زیبای دالیدا تفلیس 

هزینه ای که نیاز است برای رزرو اتاق های هتل دالیدا پرداخت کنید به نوع اتاقی بستگی دارد که رزرو می نمایید. در صورتی که امکانات اتاق زیاد باشد هزینه بیشتری را باید برای رزرو اتاق پرداخت نمایید. به طور کلی باید بدانید که به دلیل سه ستاره بودن هتل، هزینه رزرو اتاق چندان بالا نیست. به همین دلیل بسیاری از افرادی که می خواهند با قیمتی مناسب، در بهترین هتل تفلیس اقامت کنند، این هتل را انتخاب می نمایند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ