02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آکوا لیبرتی تفلیس | aqua liberty Hotel تفلیس

aqua liberty Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز اجاره دوچرخه
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Aleksandr Pushkin Str., 15, Tbilisi 0105 Georgia
تعداد اتاق: 30
توضیحات:

هتل 4 ستاره آکوا لیبرتی

هتل 4 ستاره آکوا لیبرتی یک هتل با نمای چشمگیر و بی نظیر در مرکز شهر تفلیس در کشور گرجستان است که در سال 2019 ساخته شده و با توجه به امکانات ویژه ای که دارد اکثر مسافران تور تفلیس از بین هتل های 4 و 5 ستاره این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. ما به مسافرانی که با تور تفلیس 7 شب و 8 روز به این شهر سفر میکنند پیشنهاد می کنیم اقامت در این هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل 4 ستاره آکوا لیبرتی

این هتل دارای 30 اتاق مجلل میباشد که شامل اتاق هایی استاندارد برای سینگل ها, اتاق توئین دلوکس , اتاق دوبل استاندارد, اتاق تریپل دلوکس , اتاق دوبل دلوکس می باشند. ازدیگر امکانات هتل میتوان موارد زیر را عنوان کرد.
سیستم تهویه مطبوع
استخر
تلویزیون
صبحانه عالی
اینترنت رایگان در لابی و اتاق
سیستم سرمایشی و گرمایشی
مینی بار
پارکینگ
دسترسی برای معلولان
پذیرش 24 ساعته
گاو صندوق
خشکشویی
کافه تریا
ترانسفر فرودگاهی
سشوار
رستوران با غذاهای محلی و بین المللی
کافی شاپ
پارکینگ
سرویس فرنگی
خدمات روزانه خدمتکار
آسانسور
دوچرخه سواری
فضای نشیمن

فاصله هتل 4 ستاره آکوا لیبرتی با جاذبه های شهر

یکی از مزیتهای انتخاب هتل برای اقامت نزدیکی به جاذبه های شهر هست.هتل آکوا لیبرتی به کلیسای جامع ارمنی و کلیسای متخی در نزدیکی هتل هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 14 کیلومتر هست, فاصله هتل تا ایستگاه مترو 250متر هست, فاصله هتل تا آمفی تئاتر روستاولی 500متر هست , تا کاخ ریاست جمهوری 2 کیلومتر و تا سالن کنسرت تفلیس هم 2 کیلومتر و تا میدان هروس 7/2 کیلومتر هست. در ضمن پیشنهاد میکنیم در این سفر از دیدن آتشگاه تفلیس و کلیسای جامع تثلیت تفلیس غافل نشوید.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره آکوا لیبرتی

قیمت رزرو هتل 4 ستاره آکوا لیبرتی قیمت رزرو هتل با توجه به وجود اتاق های مختلف, متفاوت است .شما میتوانید با وب سایت هتل و یا کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت ارتباط برقرار کنید و از قیمتهای اتاق های هتل باخبر شوید و برای خود رزرو کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ