02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فرست سنترال دبی | first central Hotel دبی

first central Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: TECOM, Al Barsha 3, Dubai 9970, United Arab Emirates
تعداد اتاق: 524
توضیحات:

هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی

هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی در 30 طبقه یکی از بهترین هتل های شهر دبی است. این هتل زیبا و مدرن در مجاورت جاذبه های زیادی از قبیل پیست مسابقه جبل علی، اسپای Givenchy، حمام شرقی، برج العرب، پارک آبی آکواونچر و برج خلیفه دبی قرار دارد.

معرفی هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی

هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی از یک موقعیت عالی برای گردشگران و مسافران برخوردار است. این هتل دارای 524 اتاق مجهز و مدرن است. هتل فرست سنترال طیف گسترده ای از خدمات و امکانات را برای مسافران ارائه می کند. این هتل در مقایسه با سایر هتل ها امکانات بهتر و پیشرفته تری نسبت به هزینه ارائه می کند.هتل فرست سنترال دارای اتاق های متنوع از قبیل استودیوی کینگ کلاسیک، سوئیت کینگ یک خوابه کلاسیک، استودیوی اکسکیوتیو، سوئیت یک خوابه اکسکیوتیو، استودیوی توئین کلاسیک، سوئیت یک خوابه کلاسیک، آپارتمان یک خوابه اکسکیوتیو، اتاق خانوادگی، سوئیت یک خوابه و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری با امکانات کامل است.

امکانات هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی 

هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی برای میهمانان تور دبی با پرواز امارات و یا سایر میهمانان خود خدمات و امکانات متنوعی را ارائه می کند. امکانات برگزاری جلسه کاری، آسانسور، دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان در قسمت های مختلف هتل، پذیرش 24 ساعته، رستوران و ... را ارائه می کند.امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل مرکز تجاری کوچک، میز تور، استخر رو باز روی پشت بام، سالن بدنسازی، خدمات تبدیل ارز و پارکینگ رایگان، خدمات آرایش و زیبایی است. آوردن حیوان خانگی به داخل هتل مجاز نیست. مسافران می توانند از طریق تور دبی قبل از سفر اتاق خود را در هتل فرست سنترال رزرو کنند.از خدمات عمومی این هتل می توان به خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. در صورتی که مسافران هتل به تخت نوزاد نیاز داشته باشند می توانند مبلغ اضافه تری بابت تخت بپردازند.ورود و خروج هتل در ساعت های مقرری انجام می شود. این هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال دریافت نمی کند. پرسنل هتل مسلط به زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و هندی هستند. 

جاذبه های تفریحی و گردشگری هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی

جاذبه های تفریحی و گردشگری اطراف هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی عبارتند از

باغ پروانه دبی 12.9 کیلومتر
جزایر نخلی پالم 10.4 کیلومتر
پیست اسکی دبی 7 کیلومتر
باغ معجزه دبی 14.9 کیلومتر
پارک آبی آتلانتیس دبی 12.1 کیلومتر
پارک آبی وایلد وادی دبی 8.5 کیلومتر
مجتمع تجاری امارات مال دبی  7 کیلومتر
مرکز تجاری تایمز اسکوئر سنتر دبی 8.2 کیلومتر

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی

هتل 4 ستاره فرست سنترال دبی در مرکز شهر دبی در منطقه شیخ زاید- البرشا واقع شده است. این هتل زیبا تنها 25 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. از لحاظ موقعیت این هتل در مرکز تفریحات شبانه، مراکز تجاری، رستوران ها قرار دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ