02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لند مارک پریمیر دبی | land mark Hotel دبی

land mark Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Al Nasser Square Deira, Dubai, United Arab Emirates
تعداد اتاق: 92
توضیحات:

هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی

اگر در تور دبی با فلای پرواز یا تور دبی با پرواز امارات به دنبال یک هتل با هزینه ی مقرون به صرفه و اقامتی لاکچری هستید هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی یک پیشنهاد فوق العاده است. این هتل توانسته است جایزه مهمان نوازی را کسب کند و در نوع خود از لحاظ امکانات و سرویس دهی به میهمانان بی نظیر است. هتل در سال 2014  افتتاح شده است و به دلیل رضایت بالای مشتریان به عنوان برترین هتل مهمان نواز شناخته شد.

امکانات هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی

هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی با نام سابق هتل سوبا در منطقه دیره واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و ایستگاه مترو مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. نمای بی نظیر اتاق ها در کنار امکانات مدرن باعث شده تا اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. در این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی داده نمی شود. پس اگر حیوان خانگی دارید باید سراغ هتل دیگری بروید.
امکانات هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی عبارتند از
برخورداری از استخر روباز، سونا، جکوزی و ماساژ
رستوران با سرویس اتاق به صورت 24 ساعته
مرکز فیتنس و بدنسازی
مجهز به اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها و لابی هتل
ترانسفر فرودگاهی
خشک شویی
گاو صندوق
تحویل مواد غذایی
سرویس بلیط و منشی تور
پارکینگ رایگان
خدمات نگهداری و مراقبت از کودک با پرداخت هزینه اضافه
روزنامه های مجانی در لابی هتل
خدمات تمیز کردن
هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی دارای 92 اتاق است. امکانات اتاق شامل اینترنت پرسرعت وای فای، تلویزیون، ipad، تهویه هوا، حمام اختصاصی با تمامی امکانات بهداشتی، بالکن و ... است.در منوی غذایی هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی انواع غذاهای بین المللی  وجود دارد. اگر این هتل مکان اقامت شما باشد می توانید صبحانه را به صورت رایگان نوش جان کنید. صبحانه به صورت بوفه سرو می شود اما برای صرف شام و نهار باید به رستوران هتل مراجعه کنید.کافی شاپ های موجود در رستوران انواع میوه های تازه، نوشیدنی ها، کافه و چایی، کیک و دسر را سرو می کند. افراد به صورت 24 ساعته می توانند از این خدمات استفاده کنند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی

هتل 4 ستاره لند مارک پریمیر دبی در منطقه دیره در  فاصله 2 کیلومتری موزه دبی و 5 کیلومتری نمایشگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل 4 ستاره تنها 800 متر با میدان ساعت و 1.3 کیلومتر با مجتمع تجاری الغریر دبی فاصله دارد. در منطقه دیره هتل های زیادی قرار دارد که در تور دبی می توانید قبل از انتخاب با جزئیات هتل و امکانات آن ها آشنا شوید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ