02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سایه مشهد | sayeh Hotel مشهد

sayeh Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: خیابان اما رضا,امام رضا پنجم,
تعداد اتاق: 160
توضیحات:

هتل 3 ستاره سایه مشهد

هتل 3 ستاره سایه مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا است که در سال 1390 افتتاح شد. در سال 1396 نیز برای بالا بردن سطح کیفیت آن اقدام به بازسازی هتل شد. این هتل در 13 طبقه و 160 اتاق ساخته شده است و در خیابان امام رضا ، امام رضا 5 واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل به لحاظ نزدیکی به حرم امام رضا ایده آل برای زائران است. این هتل آماده پذیرایی از تور مشهد می باشد و آماده خدمت رسانی به همه مسافرین می باشد. موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و پرسنل مجرب و خوش برخورد از نقاط قوت این هتل محسوب می شوند.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره سایه مشهد

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره سایه مشهد در میان هتل های مشهد از مزایای برخوردار است. نزدیکی به حرم امام رضا و رفتن به حرم بدون نیاز به پیاده روی یا رانندگی به مدت طولانی از نقطه قوت این هتل محسوب می شود.فاصله هتل 3 ستاره سایه مشهد تا خیابان دانش شرقی و غربی تنها 9 الی 10 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله کوتاه 12 دقیقه ای با پارک و بوستان میرزا کوچک خان به صورت پیاده دارد. این هتل دارای موقعیت عالی است که برای مسافران و زواران نزدیکی به این مناطق از نکات مهم در انتخاب اقامتگاه می باشد. نزدیک بودن هتل سایه به مراکز خرید همچون مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون، بازار مرکز و مرکز خرید اطلسیه از دیگر نقاط مهم موقعیتی آن می باشند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره سایه مشهد

رستوران با ظرفیت 270 نفر و پارکینگ رایگان وهمچنین استخر و اینترنت لابی از امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره سایه مشهد می باشند. اتاق های هتل سایه دارای امکاناتی همچون حمام، تلویزیون، روم سرویس یخچال، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در برخی از اتاق ها و صبحانه می باشند.
لوازم بهداشتی
اینترنت در اتاق
چای ساز
سیستم گرمایش و سرمایش از دیگر امکانات رفاهی اتاق های هتل محسوب می شوند. خدمات و امکاناتی که هتل برای مسافران ارائه داده است شامل؛ چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، جکوزی،سونا، استخر، نمازخانه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و ... می باشند. خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، رستوران بام، آژانس مسافرتی نیز از دیگر خدماتی است که این هتل برای مسافران ارائه می دهد.

قیمت رزرو هتل 3 ستاره سایه مشهد

قیمت هتل 3 ستاره سایه مشهد با در نظر داشتن موارد تعیین کننده قیمت ارائه نهار و شام و خدمات درخواستی برای هر نفر در یک شب اقامت متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت رزرو اتاق هتل سایه به وب سایت آن مراجعه فرمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ