02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آپارتمان سارینا مشهد | aparteman sarina Hotel مشهد

aparteman sarina Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: خیابان امام رضا 5 , کوچه چهنو 3
تعداد اتاق: 22
توضیحات:

هتل آپارتمان سارینا مشهد

یکی از هتل های نزدیک و هم جوار با حرم مطهر امام رضا هتل آپارتمان سارینا مشهد است. این هتل یکی از هتل آپارتمان های مناسب برای اقامت به دلیل نزدیکی به حرم می باشد. هتل آپارتمان سارینا دارای کیفیت در ارائه امکانات و خدمات به مسافرین است.
هتل آپارتمان سارینا مشهد یکی از هتل های باکیفیت و ارزان قیمت می باشد که برای اقامت زائران تور مشهد بسیار مناسب است. زیرا در فاصله زمانی خیلی کم با پای پیاده می توان به حرم امام رضا رسید. حذف هزینه تاکسی و سایر هزینه های رفت و برگشت نتیجه اقامت در هتل آپارتمان های نزدیک به جوار حرم امام رضا می باشد. ساختمان هتل در خیابان امام رضا 5 و کوچه چهنو 3 واقع شده است. این هتل دارای واحد های دو، سه، چهار و پنج تخته می باشند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان سارینا مشهد

فاصله چند صد متری با حرم مطهر امام رضا موقعیت مکانی ایده آل هتل آپارتمان سارینا مشهد می باشد. همچنین موقعیت این هتل به صورتی است که با برخی از مکان های مهم شهر مشهد فاصله نسبتا نزدیکی دارد. فاصله پارک ملت تا هتل آپارتمان سارینا فقط 8 دقیقه با خودرو می باشد.همچنین فاصله هتل آپارتمان سارینا مشهد تا پارک سنگی مشهد فقط 7 کیلومتر و حدودا 7 دقیقه با ماشین است. همچنین این هتل حدود ۸ کیلومتر تا مرکز خرید الماس شرق فاصله دارد. همچنین از مرکز خرید پروما تا هتل سارینا 8 کیلومتر فاصله است. برای رسیدن به هر یک از مناطق مهم شهر و بازار های اطراف حرم نیازی به پیمودن راه طولانی نخواهد بود. به همین جهت موقعیت مکانی این هتل ایده آل می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آپارتمان سارینا مشهد

هتل آپارتمان سارینا مشهد یکی از هتل های خوب در زمینه ارائه خدمات و امکانات به مسافران می باشد. رستوران هتل با ارائه غذا های با کیفیت، کافی شاپ، لاندری یا خشکشویی، منوی صبحانه بوفه، تاکسی سرویس، پارکینگ و منوی شام و نهار انتخابی توانسته است رضایت مسافران را به خود جلب نماید.همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی، ارائه سرویس رایگان چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس و صندوق امانت از دیگر امکانات رفاهی این هتل آپارتمان می باشند. اتاق ها دارای تلفن، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال و سیستم اعلام حریق می باشند.

قیمت رزرو هتل آپارتمان سارینا مشهد

قیمت و هزینه رزرو آنلاین هتل آپارتمان سارینا مشهد با تخفیف خواهد بود. برای رزرو آنلاین می توانید از وب سایت رزرو هتل کمک بخواهید. هزینه دریافتی رزرو هتل و کنسلی رزرو بر اساس قوانین هتل می باشند. قیمت رزرو هتل آپارتمان سارینا بر اساس تعداد نفرات و دریافت خدمات اضافی متغیر خواهد بود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ