02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لاله تهران | laleh Hotel تهران

laleh Hotel تهران

تهران
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: تهران - خیابان دکتر فاطمی - نبش حجاب
تعداد اتاق: 370
توضیحات:

هتل 5 ستاره لاله تهران

هتل 5 ستاره لاله تهران از همه لحاظ یک هتل بسیار خوب و مناسب است. همچنین این هتل از یک طراحی شیک و جالب نیز برخوردار می‌باشد. امروز قرار است که به بررسی هتل 5 ستاره لاله تهران در مرکز شهر تهران بپردازیم. همچنین در ادامه از نظرات کاربران، مشخصات هتل و طراحی داخلی هتل 5 ستاره لاله تهران بیشتر برایتان اطلاعات قرار خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید تا درباره‌ هتل ۵ ستاره لاله تهران اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

آشنایی با هتل 5 ستاره لاله تهران

اگر بخواهیم یک هتل بین‌المللی که عملکرد مناسب و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد را به شما معرفی نماییم، قطعاً یکی از آن‌ها هتل ۵ ستاره لاله تهران خواهد بود. هتل ۵ ستاره لاله تهران از لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران محسوب می‌شود. این هتل سابقه‌ درخشانی در زمینه پذیرایی از میهمانان به بهترین نحو ممکن دارد. ازنظر قدمت هتل ۵ ستاره لاله تهران دارای عمر طولانی و بالاترین میزان رضایت مشتریان است. هتل ۵ ستاره لاله تهران از سال 1350 تاسیس شده است. آخرین بازسازی کلی آن تقریباً در سال 1376 بوده.
اگر به دنبال هتلی هستید که ویوی چشم نوازی داشته باشد هتل ۵ ستاره لاله تهران بهترین انتخاب برای شما است. هتل ۵ ستاره لاله تهران با ۱۳ طبقه یک شاهکار  فوق‌العاده در معماری و طراحی از نظر زیبایی است.امکانات بسیاری برای شما عزیزان در هتل لاله تهران قرار داده شده است تا بتواند هر نوع رضایت و سلیقه مسافرین عزیز را برآورده سازد. امکانات فوق‌العاده عالی و مجهز این هتل باعث رفاه و آسایش مسافرین به بهترین نحو ممکن شده است. می‌توان گفت که اتاق‌های هتل ۵ ستاره لاله تهران علاوه بر داشتن هوا و بوی مناسب، از طراحی داخلی بسیار جالبی نیز برخوردار هستند.

امکانات هتل بی‌نظیر 5 ستاره لاله تهران

قطعاً هر هتلی مختص به برنامه و طراحی که دارد یکسری امکانات ویژه را به ما خواهد داد که هتل ۵ ستاره لاله تهران نیز از این موضوع به دور نیست. یکی از مزیت‌ها و امکانات خیلی مناسب هتل لاله تهران این است که در مرکز شهر قرار دارد. همچنین به مراکز خرید، اماکن دیدنی و سایر مکان‌های تفریحی بسیار نزدیک است. شما می توانید که در این هتل به  مکان‌های دیگر به راحتی دسترسی پیدا نمایید. همچنین لازم است توجه داشته باشید که پرسنل هتل ۵ ستاره لاله تهران بسیار خوش رفتار و مناسب با میهمانان برخورد می‌نمایند. این موضوع نیز می‌تواند به دلیل سابقه‌ بسیار زیاد این افراد در این مکان باشد. به صورت کلی می‌توان نتیجه گرفت که هتل ۵ ستاره لاله تهران دارای امکانات خوب و مناسبی است به همین دلیل فرصت یک اقامت لذت بخش را برایتان به وجود خواهد آورد.

مشخصات هتل زیبای لاله تهران

تاریخ ساخت:1350
تعداد طبقات: ۱۳ طبقه
تعداد اتاق ها: 370
آدرس: تهران - خیابان دکتر فاطمی - نبش حجاب
تلفن جهت رزرو: 02147623300

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ