02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پرشین پلازا تهران | persian plaza Hotel تهران

persian plaza Hotel تهران

تهران
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: تهران، سهروردی شمالی، چهارراه کیهان، خیابان میرزایی زینالی شرقی، پلاک ۴۲
تعداد اتاق: 96
توضیحات:

هتل 5 ستاره پرشین پلازا تهران

هتل ۵ ستاره پرشین پلازا تهران در قلب پایتخت تاسیس شده و در منطقه عباس آباد تهران قرار دارد. این هتل فعالیت خود را از سال ۹۸ شروع کرده و زیربنای هتل ۱۳ هزار متر مربع است.  هتل ۵ ستاره پرشین پلازا تهران پنج ستاره بوده و در ۱۶ طبقه با ۹۶ اتاق لوکس طراحی شده است. این هتل امکانات رفاهی زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. 

ویژگی‌ اتاق‌های هتل پرشین پلازا

اتاقهای هتل پرشین پلازا بسیار لوکس بوده و مجهز به انواع امکانات رفاهی هستند. اتاق خواب‌ها با سلیقه به صورت مرتب چیده شده‌اند و دارای سبک مدرن هستند. در برخی از اتاقها امکان مشاهده  تهران از یک چشمانداز فوق العاده زیبا وجود دارد. در رستوران این هتل منوهای فست فود ایرانی و فرنگی وجود دارد. وجود کافه دنج در قسمتی از هتل سبب شده تا مسافران راحتتر باشند. هتل پرشین پلازا دارای پرسنل مجرب است که با رفتار مناسب از مهمانان میزبانی می‌کنند‌.

اطلاعات کامل در مورد موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره پرشین پلازا تهران

۵ ستاره پرشین پلازا تهران در موقعیت مناسبی قرار گرفته است به همین دلیل رستورانهای زیادی در اطراف هتل وجود دارد. به عنوان مثال در ۸۰۰ متری هتل، رستوران البرز و در یک و نیم کیلومتری هتل، رستوران نوید قرار دارد. از دیگر رستورانهای اطراف هتل می‌توان به رستوران هانی پارسه و رستوران نایب وزرا اشاره کرد. فاصله زمانی این رستورانها به هتل بسیار کم است. علاوه بر این با ده دقیقه پیادهروی میتوانید به کافههایی نظیر کافه ملودی و کافه این بار دسترسی داشته باشید. علاوه بر کافه و رستوران، مراکز خرید زیادی در نزدیکی هتل وجود دارد.   آدرس هتل پرشین پلازا تهران سهروردی شمالی پایینتر از بهشتی خیابان میرزایی زینالی شرقی است. از این هتل با استفاده از تاکسی میتوانید به مناطق گوناگون دسترسی داشته باشید.

اطلاعات کامل در مورد امکانات هتل 

از جمله امکانات موجود در هتل ۵ ستاره پرشین پلازا تهران می‌توان به سالن کنفرانس و سالن همایش نمازخانه و آسانسور، تلویزیون در لابی، لباس فروشی و کتابفروشی، رستورانهای ایرانی، گشت غیررایگان، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ کافی شاپ، اینترنت رایگان، استخر، فروشگاههای صنایع دستی و… اشاره کرد. به علاوه در هتل پرشین پلازا خودپرداز و رستورانهای فست فودی و روم سرویس و… وجود دارند.

جمع بندی 

در این مطلب در مورد هتل ۵ ستاره پرشین پلازا تهران بحث کردیم. این هتل یکی از هتلهای پنج ستاره تهران است که امکانات رفاهی متعددی را در اختیار مشتریان قرار داده است. این هتل در یکی از مهمترین خیابانهای تهران قرار دارد، به همین دلیل به راحتی به دیگر نقاط شهر دسترسی دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ