02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فیرمونت بنف اسپرینگز بنف | fairmont banff springs Hotel بنف

fairmont banff springs Hotel بنف

بنف
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Spray Ave, Banff, AB T1L 1J4, Canada 405
تعداد اتاق: 745
توضیحات:

هتل 5 ستاره فیرمونت بنف اسپرینگز کانادا

هتل فیرمونت بنف اسپرینگز کانادا، با 745 اتاق فوق‌العاده و خدمات دقیق و شخصی‌شده، تمام امکانات رفاهی یک استراحتگاه در سطح جهانی را ارائه می‌دهد. از اتاق‌ های دنج در گوشه‌ های آرام قلعه گرفته تا سوئیت‌ های بزرگ با چشم‌انداز وسیع کوه آلبرتا، آرامش شما را در کوه راکی تضمین می کند.یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل فیرمونت بنف، اهمیت ویژه به افراد کم توان است. برای مهمانانی که نابینا یا کم بینا هستند، کارمندان هتل اطلاعات چاپی و بصری را می خوانند و دستورالعمل های شفاهی را به دیگر کارکنان انتقال می دهند. همچنین تابلوهای این هتل، دارای حروف بریل و لامسه هستند.

چگونه در هتل 5 ستاره فیرمونت بنف اسپرینگز کانادا اقامت داشته باشیم؟

تنها با در دست داشتن ویزای کانادا، اقامتی بی نظیر و رویایی را در بنف برای خود رقم بزنید.  اما شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟ به عنوان یک توریست دو نوع ویزا برای شما صادر می شود که عبارتند از سینگل (یک بار ورود) و مولتی (چند بار ورود). اعتبار ویزای مولتی پس از صادر شدن، 5 سال است. برای دریافت ویزای کانادا، همچون دیگر ویزا ها به عکس پرسنلی جدید، پاسپورت معتبر، ارائه ی مدارک تمکن مالی، فرم گردش حساب مالی، مدارک شغلی، مدارک تحصیل و ازدواج نیاز دارید.

امکانات هتل فیرمونت بنف اسپرینگز کانادا

سوئیت های دو خوابه Fairmont Gold هتل فیرمونت بنف اسپرینگز، در طبقات 4 و 5 ساختمان اصلی هتل واقع شده اند و برای خانواده ها ایده آل هستند. این سوئیت ‌ها دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، سیستم استریو Bose، مبلمان با استایل جداگانه، حمام کامل و ورودی خصوصی هستند. هر اتاق دارای حمام خصوصی است که راحتی و حریم خصوصی را ارائه می دهد. (اتاق های طبقه Fairmont Gold وان حمام ندارند).از دیگر امکانات اتاق می توان به قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، اینترنت پرسرعت و پنجره هایی که برای هوای تازه به کوه باز می شوند، اشاره کرد.
خدمات مراقبت از کودکان، از ساعت 7:00 تا 9:00 شب در شب ‌های خاصی از سال ارائه می‌شود. استفاده از این خدمات، در ساعت اول رایگان است اما 15 دلار به ازای هر کودک برای هر ساعت اضافی، دریافت می شود.کارکنان بل، در ورودی اصلی هتل مستقر هستند. آنها با کمال میل به شما در امور حمل و نگهداری چمدان کمک خواهند کرد. باشگاه ورزشی این هتل به صورت 24 ساعته فعال است اما فقط از ساعت 6 صبح تا 10 شب می توانید از استخر آن استفاده کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ