02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شاهزاده ولز آلبرتا | prince of wales Hotel آلبرتا

prince of wales Hotel آلبرتا

آلبرتا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 6 Picton St, Niagara-on-the-Lake, ON L0S 1J0, Canada
تعداد اتاق: 110
توضیحات:

هتل 3 ستاره شاهزاده ولز آلبرتا کانادا

هتل شاهزاده ی ولز، یک هتل تاریخی و به سبک روستیک است که در سال 1927، در واترتون ایالت آلبرتا کانادا افتتاح شد. این هتل که در بالای تپه ای مشرف به دریاچه ی واترتون قرار دارد، توسط کمپانی Pursuit مدیریت می شود.این هتل هفت طبقه که 37 متر ارتفاع دارد، در نوامبر 1992 به عنوان یک مکان تاریخی ثبت گردید. هتل شاهزاده ولز در دهکده ای قرار دارد که میان جنگل، دریاچه، رشته کوه ها و جاده اصلی آلبرتا، محصور شده است. آلدرسون، بوسول و کراندل، کوه هایی هستند که در اطراف پارک ملی و این هتل تاریخی قرار گرفته اند. این پارک در سال 1979، توسط یونسکو به عنوان زیست کره معرفی شد که امروزه مدیریت این پارک به عهده ی دو کشور کانادا و آمریکا است.طراحی هتل شاهزاده ولز، توسط توماس دی مک ماهون صورت گرفته است و او اولین بار پیشنهاد نصب دوشاخه ی برق را برای استفاده ی شخصی مهمانان مطرح کرد.

امکانات هتل 3 ستاره شاهزاده ی ولز آلبرتا کانادا

هتل تاریخی شاهزاده ی ولز با آثار هنری سفارشی تزئین شده است و جزئیات معماری پرآذین و نفیسی را در سرتاسر آن به نمایش می گذارد. گنجینه چهار الماس هتل شاهزاده ی ولز با 110 اتاق مهمان زیبا، فضا های مجلل و رستوران فراموش نشدنی نوبل، سالن چرچیل و اتاق نشیمن، به شما احساس سلطنت می‌دهد. استخر و امکانات اسپای این هتل از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 شب برای مهمانان در دسترس است.چند قدم دور تر از این هتل سه ستاره، بوتیک‌ ها، رستوران‌ های بی نظیر اطراف نیاگارا، آبگرم معروف Secret Garden و رستوران Noble در محوطه ی هتل قرار گرفته است.

راههای رفتن به هتل 3 ستاره شاهزاده ولز آلبرتا کانادا

با در دست داشتن ویزای کانادا، تمام این امکانات و جاذبه های توریستی، اقامتی بی نظیر و رویایی را برای شما در این هتل رقم می زند.اما شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟ به عنوان یک توریست دو نوع ویزا برای شما صادر می شود که عبارتند از سینگل (یک بار ورود) و مولتی (چند بار ورود). اعتبار ویزای مولتی پس از صادر شدن، 5 سال است. صدور ویزا به منزله اجازه ی 100% ورود شما به خاک کانادا نیست! بلکه شما در فرودگاه باید آفیسر ها را متقاعد کنید که قصد شما از ورود به خاک کانادا، تفریح و توریستی است. برای دریافت ویزای کانادا، همچون دیگر ویزا ها به عکس پرسنلی جدید، پاسپورت معتبر، ارائه ی مدارک تمکن مالی، فرم گردش حساب مالی، مدارک شغلی، مدارک تحصیل و ازدواج نیاز دارید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ