02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ویسلر بریتیش کلمبیا | whistler Hotel بریتیش کلمبیا

whistler Hotel بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 4090 Whistler Way, Whistler, BC V8E 1J3, Canada
تعداد اتاق: 519
توضیحات:

هتل 5 ستاره  ویسلر بریتیش کلمبیا  کانادا

هتل 5 ستاره قصر ویسلر کانادا محیطی ایده‌آل برای خانواده ‌ها، جلسات و مراسم عروسی است. این هتل با ترکیب ظرافت هنر کلاسیک و فضایی مدرن، به یکی از بهترین هتل ‌های کانادا تبدیل شده است. این هتل دارای یک سالن غذاخوری استثنایی و مجلل است و امکانات فوق العاده ای از جمله زمین گلف قهرمانی دارای گواهینامه Audubon 72 با 18 حفره است. هتل مجلل ویسلر، دارای 519 اتاق و سوئیت مجلل است. چه در حال برنامه‌ریزی برای یک تعطیلات یک ماهه در کوه ‌ها یا یک استراحت یک هفته‌ای باشید، هتل مجلل ویسلر در بریتیش کلمبیا کانادا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. از Fairmont Gold و بسته ‌های تخت و صبحانه گرفته تا بهترین نوشیدنی ها و ... مجموعه ‌ای از پیشنهادات ویژه را در اختیار شما قرار می‌دهد.تنها با در دست داشتن ویزای کانادا، می توانید یک اقامت لوکس با امکانات منحصر به فرد را در ویسلر تجربه کنید.

چگونه به هتل 5 ستاره ویسلر بریتیش کلمبیا کانادا بریم؟

با داشتن ویزای کانادا , اما شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟ به عنوان یک توریست دو نوع ویزا برای شما صادر می شود که عبارتند از سینگل (یک بار ورود) و مولتی (چند بار ورود). اعتبار ویزای مولتی پس از صادر شدن، 5 سال است. صدور ویزا به منزله اجازه ی 100% ورود شما به خاک کانادا نیست! بلکه شما در فرودگاه باید آفیسر ها را متقاعد کنید که قصد شما از ورود به خاک کانادا، تفریح و توریستی است. برای دریافت ویزای کانادا، همچون دیگر ویزا ها به عکس پرسنلی جدید، پاسپورت معتبر، ارائه ی مدارک تمکن مالی، فرم گردش حساب مالی، مدارک شغلی، مدارک تحصیل و ازدواج نیاز دارید.

امکانات منحصر به فرد هتل قصر ویسلر

یکی از امکاناتی که هتل قصر ویسلر در اختیار مهمانانش قرار می دهد، باشگاه سلامت است. باشگاه سلامت در حال حاضر همه روزه از ساعت 5:30 صبح تا 11:00 شب برای مهمانان هتل باز است. زندگی سالم، سلامت و تندرستی  مسافران برای هتل مجلل ویسلر بسیار اهمیت دارد. از این رو در اسپا ویسلر، روز خود را با یک تمرین هوازی آغاز کنید و به بدن و ذهن خود انرژی دهید. همچنین، کلاس های یوگا در حال حاضر روزانه در دسترس هستند و می توانید از آن استفاده کنید.
هتل مجلل ویسلر، متعهد است که تجربه غذاخوری را برای شما فراهم کند که بتوانید با اطمینان از آن لذت ببرید. در هنگام اقامت در این هتل، می توانید از تورهای محلی Whistler که روزانه در دسترس هستند، استفاده کنید. همچنین شاتل هتل همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 11:00 شب در دسترس است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ