02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا بالی | the laguna a luxury collection resort and spa Hotel بالی

the laguna a luxury collection resort and spa Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kawasan Pariwisata, Jl. Nusa Dua No.2, Benoa, South Kuta, Badung Regency, Bali 80363, Indonesia
تعداد اتاق: 287
توضیحات:

هتل 5 ستاره لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا بالی

در امتداد ساحل آرام Nusa Dua بالی، هتل 5 ستاره لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا، یک مجموعه لوکس تفریحی، تجربه‌ای به یاد ماندنی را به مهمانان تور بالی ارائه می‌دهد که هنر، تاریخ، میراث، غذا و فرهنگ بالی را در بر می‌گیرد. هتل پنج ستاره لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا، دارای امکانات بی نظیری است.هفت استخر شنای روباز (که یکی به کودکان اختصاص داده شده است)، یک استخر آبگرم با تمرکز بر آرامش و رفاه مسافران و شش رستوران و بار، از امکانات این هتل است.هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا، دارای اتاق ‌های بزرگ، سوئیت‌ های استخر دار و ویلا های لوکسی است، که با بهترین استفاده از محیط ساحلی اطراف خود، عاشقانه ترین مکان را در اختیار مسافرین خود قرار می دهد.

هنگامی که آماده شروع یک روز پر هیجان هستید، می توانید از جذاب ترین فعالیت های جزیره، مثل غواصی در آب های آرام نزدیک هتل، لذت ببرید.طراحی جدید اتاق‌ های هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا، از داستان‌ ها و سنت ‌های جمعی بالی و همچنین عناصر دریایی متاثر از هفت تالاب استراحتگاه، الهام گرفته شده است. دکوراسیون سنتی این هتل، شامل سبد های کنفی بافته شده است، که معمولا برای حمل هدایا در معابد استفاده می شود. تلفیق سنت و مدرنیته در این هتل، سفری به یاد ماندنی از تور اندونزی را برای شما به جا می گذارد.

امکانات هتل 5 ستاره لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا 

هر اتاق خواب، ویلای بزرگ و سوئیت در هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا ، به باغ ‌های معطر یا به آب‌ های گرم تالاب، مشرف است. هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا، اقامتگاهی است که هویت بالی را به نمایش می‌گذارد.همچنین تمامی امکانات مدرن مانند Wi-Fi رایگان و تلویزیون هوشمند نسل جدید در اختیار مهمانان است. در سوئیت گرند لاگون یا هر یک از ویلا های هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا، می توانید از یک صبحانه شناور در استخر لذت ببرید. دسترسی استاندارد به اینترنت، برای همه مهمانان در هتل در دسترس است. همچنین خدمات براق کننده کفش و غذاخوری در اتاق نیز ارائه می شود.در اسپا Lagoon استراحت کنید و ذهن، بدن و روح خود را جوان کنید. اسپا  هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت توسط استخرهای لاجوردی و فضای سبز گرمسیری، احاطه شده است. اسپای این هتل، دارای اتاق ‌های درمان سرپوشیده، دو آلاچیق درمانی مشرف به اقیانوس هند، سالن استراحت خصوصی با امکانات بخار و سونا است. ما به مسافران تور اندونزی اقامت در هتل 5 ستاره لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت اسپا را معرفی می کنیم.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ