02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ویسروی بالی | viceroy bali Hotel بالی

viceroy bali Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Br. Nagi, Jl. Lanyahan, Petulu, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia
تعداد اتاق: 40
توضیحات:

هتل 5 ستاره ویسروی بالی

هتل 5 ستاره ویسروی بالی، یک هتل با فضایی آرام و رویایی برای رمانتیک ها، ماجراجویان و افرادی است که نیاز به یک تعطیلات خاطره انگیز دارند. اقامتگاه مجلل و پنج ستاره ویسروی بالی، یک هتل رسمی تایید شده توسط CHSE است. هتل ویسروی بالی، مکانی است که در آن زمان کند می شود و شما را با طبیعت پر جنب و جوش بالی پیوند می دهد و باعث شادابی می شود. چیزی که هتل ویسروی را از سایر هتل های 5 ستاره بالی متمایز می کند، سطح خدمات و توجه به جزئیات است. بیش از 170 کارمند برای تنها 40 اتاق استخردار، آموزش دیده اند تا هیچ نیاز شما در تور بالی و اقامت در این هتل، بی پاسخ نماند.

تمام اتاق های این هتل، شخصی سازی شده اند و حریم خصوصی مهمانان کاملا حفظ می شود. اگر می خواهید خانوادگی تور اندونزی را خریداری کنید، انتخاب این هتل انتخاب درستی است. هتل ویسروی بالی به صورت خانوادگی اداره می شود، که یک امر نادر برای هتل های 5 ستاره در بالی است. بنابراین محیط خانوادگی این هتل، فضای امنی را برای شما فراهم می کند. تنها 5 دقیقه با ماشین از فروشگاه ‌های شلوغ اوبود فاصله دارید. با شنا در استخر خصوصی اینفینیتی مشرف به دره جنگلی به نام دره پادشاهان، خستگی خرید را فراموش کنید. تمام جزئیات این هتل استوایی با دقت طراحی شده است تا منظره ای خارق العاده از اصالت بالیایی را ارائه دهد و در عین حال در سطح جهانی باشد. ویسروی تنها هتل مجلل بالی است که موفق به کسب جایزه مسافرتی Condé Nast در جهان (2018) شده است.

امکانات هتل 5 ستاره ویسروی بالی 

مرکز سلامتی جدید و پیشرفته Lembah Spa هتل ویسروی، دارای منوی وسیعی از درمان‌ های جامع و مرکز تناسب اندام با زمین اسکواش است. آبگرم Lembah در هتل ویسروی بالی ، که به طرز باشکوهی بر فراز دره‌ای مشرف به رودخانه پتانو قرار دارد، یکی از آرام‌ترین مکان‌ های بالی محسوب می‌شود. ویژگی برجسته لوکس ترین اتاق این هتل، باله ی سنتی است که به زیبایی بر روی استخر آب گرم خصوصی در فضای باز قرار گرفته است. این اتاق های ییلاقی مکانی ایده آل برای تماشای مناظر دیدنی جنگل، استراحت و مطالعه و یا استراحت بعد از ظهر هستند.این هتل جنگلی دارای سقف کاهگلی و حمام مرمرین پلان باز است. اتاق خواب با فضای نشیمن ادغام شده و دارای امکانات لوکس است. این اتاق های لوکس برای زوج هایی ایده آل است که به دنبال یک تعطیلات رویایی یا یک استراحت برای رفع استرس هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ