02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل اوین تهران | evin Hotel تهران

evin Hotel تهران

تهران
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Tehran Province, Tehran, Chamran Hwy, Hotel, Iran
تعداد اتاق: 150
توضیحات:

هتل 4 ستاره اوین تهران

هتل ۴ ستاره اوین تهران دارای معماری سنتی و مدرن است و با ارائه خدمات رفاهی گوناگون و متعدد از مهمانان ایرانی و خارجی میزبانی میکند. این هتل چهار طبقه دارای 150 باب واحد اقامتی است. در هتل اوین تهران امکانات رفاهی گوناگونی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. واحدهای اقامتی و اتاق‌های هتل ۴ ستاره اوین تهران به انواع تجهیزات لوکس و پیشرفته مجهز هستند. 

موقعیت مکانی هتل ۴ ستاره اوین تهران

هتل ۴ ستاره اوین تهران در بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام قرار دارد. این مناطق جز خوش آب و هواترین مناطق در تهران هستند. موقعیت مکانی این هتل طوری است که به فرودگاه و انواع نمایشگاه و مراکز خرید دسترسی دارد. در این هتل پرسنل کارآمد و آموزش دیده وجود دارند که با بهترین رفتار از مهمانان میزبانی میکنند. هتل ۴ ستاره اوین تهران در کنار داشتن پرسنل کارآمد دارای فضای بسیار مجلل و لوکس است به همین دلیل به یکی از محبوبترین هتلهای تهران تبدیل شده است.

فاصله هتل 4 ستاره اوین با جاذبه های شهر

فاصله هتل تا برج میلاد با پیادهروی تنها ۱۲ دقیقه است. همچنین با ماشین تا پل طبیعت حدود ۱۶ دقیقه و تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه به راه آهن حدود ۱۳ دقیقه و تا بازار حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. با استفاده از تاکسی یا پیاده میتوانید به سایر قسمتهای شهر تهران دسترسی داشته باشید. هتل ۴ ستاره اوین تهران با امکانات فوق‌العاده خود توانسته نظر مثبت بسیاری از مسافران را به دست آورد‌.

خدمات و امکانات عمومی هتل اوین تهران

از جمله خدمات و امکانات هتل ۴ ستاره اوین تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد
آسانسور، استخر، رستورانهای باکیفیت و لوکس، کافی شاپهای مجلل و باکیفیت، لابی دلباز و شیک، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه، نمازخانه، تاکسی سرویس و…
در داخل اتاقها و اقامتگاهها امکاناتی نظیر ملزومات بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی یخچال و چایساز و تلویزیون و غیره نیز وجود دارد. به طور کلی این هتل دارای امکانات رفاهی و عمومی با کیفیت و مطلوب است که برای مسافرین ایرانی و خارجی ارائه میشود.

جمع بندی 

در این مطلب در مورد هتل ۴ ستاره اوین تهران اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهیم. این هتل دارای امکانات رفاهی و عمومی بسیار زیادی است و همه مسافران میتوانند در این مجتمع اقامتی لحظات خوشی را سپری کنند. این هتل به سایر قسمتهای شهر نظیر برج میلاد و فرودگاه و مراکز خرید دسترسی دارد. همچنین برای راحتی مسافرین در این هتل انواع کافی شاپ و رستوران با غذاها و نوشیدنی‌های متعدد تاسیس شده است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ