02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان انقلاب تهران | parsian enghelab Hotel تهران

parsian enghelab Hotel تهران

تهران
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Tehran Province, Tehran, District 6, No 341، Taleqani Street، between hafez & valiasr Ave، 15936 48111, Iran
تعداد اتاق: 248
توضیحات:

هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران

انتخاب هتل برای اقامت همواره یکی از مهمترین دغدغههای افرادی است که قصد سفر چند روزه به تهران را دارند.  هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران یک گزینه بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک هتل خوب با امکانات مناسب هستند. هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب در سال ۱۳۵۵ احداث شده است. هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران دارای 18 طبقه و 248 اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی است. همه مسافرین آن برای بار دوم هم باز این هتل را به دلیل قیمت مناسب و امکانات رفاهی عالی انتخاب می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران

هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران در هر طبقه دارای سرویس بهداشتی ایرانی است. همچنین این هتل دارای استخر و جکوزی، سونا و سالن ورزشی برای حفظ سلامتی مسافران است. همچنین این هتل زیبا دارای آژانس مسافرتی و تاکسی سرویس و پارکینگ برای رضایت حال مشتریان می‌باشد. از دیگر امکانات این هتل خاطره‌انگیز میتوانیم به اتاق تلفن، فروشگاه و نمازخانه، خودپرداز، اتاق چمدان، همچنین مرکز خرید و آسانسور و پله اضطراری اشاره کنیم.

خدمات هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران

هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران خدمات بسیار با ارزش و مهمی برای کسب رضایت مشتریان ارائه میدهد. از جمله خدماتی که این هتل ارائه میدهد شامل موارد زیر است

پرینتر، فتوکپی، فکس، اینترنت و تلویزیون در لابی به اضافه پذیرش ۲۴ ساعته
کافینت و خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط و خدمات پزشکی
خدمات گشت نیمروزی، خدمات ماساژ و خدمات تور خدمات برای معلولین و خدمات نگهداری کودک

امکانات اتاق‌های هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران 

کرایه اتومبیل بدون راننده و امکان استفاده از رستوران و کافی شاپ از دیگر خدماتی است که این هتل ۴ ستاره به مشتریان خود ارائه داده است. هر یک از اتاق‌های این هتل دارای کمد لباس، میز تحریر، بالکن، رختآویز به علاوه چایساز است. علاوه بر این دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق و صندوق امانات است. سایر امکاناتی که در هر اتاق وجود دارد شامل حمام، یخچال، مبلمان، آباژور، تلویزیون سرویس لوازم بهداشتی، اینترنت و غیره است.

جمع بندی

هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران امکانات و خدمات رفاهی بسیار زیادی برای رفاه مسافران عزیز در نظر گرفته است.این هتل زیبا در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته، خدمات و امکانات زیادی را به مسافران ارائه میدهد. شما عزیزان میتوانید با اقامت در این هتل و استفاده از خدمات آن یک تجربه شیرین برای خود رقم بزنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ