02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایستانا کوالالامپور | istana Hotel کوالالامپور

istana Hotel کوالالامپور

کوالالامپور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 73, Jalan Raja Chulan, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
تعداد اتاق: 486
توضیحات:

هتل 5 ستاره ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر

هتل 5 ستاره ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، شامل 486 اتاق است و حدود 9 دقیقه پیاده تا خیابان آلور فاصله دارد. این هتل مدرن تنها در 1.9 کیلومتری بازار مرکزی وت واقع شده است. باشگاه بدنسازی و استخر کودکان از سری امکاناتی است که این هتل را متمایز می کند.با 17 دقیقه پیاده روی از هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، می توانید به برج های دوقلوی پتروناس برسید و از تماشای آن لذت ببرید. از جاذبه‌ های پیاده‌روی می‌توان به بارهای روی پشت بام و سینما های GSC Pavilion KL Golden Screen اشاره کرد.اتاق ‌های هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، دارای امکاناتی مانند مینی‌بار، قهوه‌ ساز، چای ‌ساز و تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌ های ماهواره‌ای برای سرگرمی مهمانان هستند.
آخر هفته خود را در تور لحظه آخری کوالالامپور، با صبحانه بوفه که از ساعت 6 صبح تا 11 صبح سرو می شود آغاز کنید. Opium KL و Taman Sari Brasserie در مجاورت هتل قرار دارند. هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر در مجاورت ایستگاه متروی Bukit Bintang قرار دارد، بنابراین دسترسی خوبی به سایر مکان های دیدنی دارید. هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر 35 دقیقه با ماشین تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه فاصله دارد. مهمانان می توانند در یک سوئیت تناسب اندام ورزش کنند و در سالن اسپا از خدمات کامل استفاده کنند و  لذت ببرند. همچنین مسافران تجاری می توانند از اتاق های جلسه و مرکز تجاری ارائه شده در محل استفاده کنند. این هتل می تواند تمامی امکانات لازم را برای یک اقامت مناسب در تور مالزی فراهم کند.

امکانات هتل 5 ستاره ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر

هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، متعلق به Tradewinds Corp Bhd است که چندین هتل دیگر مانند The Danna Langkawi، Mutiara Taman Negara، Hilton Petaling Jaya و Hilton Kuching را نیز در اختیار دارد و به بهترین شکل اداره می کند.هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، مجهز به اینترنت رایگان، پارکینگ، شاتل و ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی، امکانات پزشکی و درمانی، مرکز تناسب اندام و تنیس است. در حمام تمامی اتاق های هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، لوازم بهداشتی رایگان قرار دارد.اتاق های هتل، دارای تهویه ی مطبوع، گرمایش و سرمایش، مینی بار، فضای نشیمن و اتو است. همچنین در محوطه ی هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر، استخر رو باز، جاده ی پیاده روی، مرکز آبگرم، سونا و جکوزی قرار دارد.  این هتل پنج ستاره، دارای خدمات رفاهی برای افراد معلول و کم توان است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ