02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مترو کوالالامپور | metro bukit bintang Hotel کوالالامپور

metro bukit bintang Hotel کوالالامپور

کوالالامپور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 208, Jln Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
تعداد اتاق: 119
توضیحات:

هتل 3 ستاره مترو

هتل‌ 3 ستاره مترو ، با سبکی مدرن طراحی شده‌ است تا برای مسافرانی که به دنبال فضایی راحت و سبک هستند، آماده باشد. همچنین نباید فراموش کرد که این هتل حتی با وجود سه ستاره، برای کسانی که قصد دارند گفتگو های تجاری، سمینار ها و همچنین مهمانی های خصوصی داشته باشند، مجهز به سالن کنفرانس است.اگر موقعیت استراتژیک هتل، در تور لحظه آخری مالزی برای شما اهمیت دارد، هتل مناسبی را انتخاب کرده اید. هتل مترو، 10 دقیقه پیاده تا خیابان پتالینگ و بوکیت بینتانگ و 45 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد. همچنین هتل مترو به بخش آسیای قدیم، بیمارستان تونگ شین و مجتمع خورشید دسترسی خوبی دارد.

امکانات هتل 3 ستاره مترو 

تمام اتاق های هتل 3 ستاره مترو، با دقت در بالاترین درجه راحتی طراحی شده اند. همچنین اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، دسترسی به اینترنت بی‌سیم (رایگان)، تلویزیون LCD/Plasma و حمام هستند.از انبوهی از خدمات و امکانات بی نظیر در این هتل کوالالامپور در تور مالزی خود بهره ببرید. مجموعه ای از امکانات درجه یک مانند ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اسموکینگ روم، مرکز تجاری و ... در اختیار شما قرار می گیرد. مالزی، بهشتی برای شکارچیان غذا است و در رستوران هتل سه ستاره کوالالامپور، غذا های بومی با کیفیت مناسبی ارائه می شود که طعمی فراموش نشدنی دارند.اتاق های هتل مترو 3 ستاره، برای 2 تا 4 نفر مناسب است. ارزان ترین اتاق این هتل که برای دو نفر مناسب است، 119 رینگیت به ازای یک شب اقامت هزینه دارد. نرخ اتاق ها شامل 10٪ هزینه خدمات و 6٪ مالیات دولتی است. همچنین گران ترین اتاق این هتل که برای 4 نفر مناسب است، 155 رینگیت به ازای یک شب اقامت هزینه دارد. اتاق های چهار نفره دارای دو تخت کینگ سایز هستند. این اتاق ها، مجهز به دوش آب گرم و سرد، پارکینگ، سرویس روزانه اتاق و صندوق امانات هستند.
ساعت ورود ساعت 14:00 و خروج در ساعت 12:00 ظهر است و به ازای هر ساعت دیر کرد باید 50 رینگیت، پرداخت کنید.تمام کارت های اعتباری اصلی مانند ویزا کارت و مستر کارت در این هتل پذیرفته می شود. اقامت یک کودک زیر 8 سال در هتل مترو، در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است.این هتل سه ستاره فاقد سالن ورزشی، استخر روباز، سونا و جکوزی است. اگر می خواهید سفر مقرون به صرفه ای به مالزی داشته باشید، این هتل برای شما مناسب است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ