02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بوریواژ پلیس سوئیس | beau rivage palace Hotel سوئیس

beau rivage palace Hotel سوئیس

سوئیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Chem. de Beau-Rivage 21, 1006 Lausanne, Switzerland
تعداد اتاق: 70
توضیحات:

هتل بوریواژ پلیس

هتل بوریواژ پلیس (The Beau-Rivage Palace ) به دلیل خدمات و کیفیت بالای خود، به یکی از هتل های مورد علاقه اروپایی ها، شهرت یافته است.ساختمان‌ هتل، که در 10 هکتار پارک، در ساحل دریاچه ژنو در لوزان واقع شده‌ است، مناظری خیره‌کننده از دریاچه تا کوه‌ های باشکوه آلپ را به نمایش می گذارد.معماری مجلل و عتیقه جات، مهمانان را مجذوب خود می کند. از سوی دیگر، مهمانان به لطف پرسنل خونگرم و رئیس نگهبان خانم، که ویژگی خاص این هتل است، احساس می کنند که در خانه هستند.

چگونه به هتل بوریواژ پلیس سوئیس برویم؟

برای اینکه بتوانید وارد خاک سوئیس شوید و از تور سوئیس لذت ببرید، نیاز به ویزای این کشور دارید. همان طور که می دانید، سوئیس، یکی از 26 کشوری است که با ویزای شنگن، می توان به آن سفر کرد. شرایط اخذ ویزای شنگن، در کشور های مختلف، متفاوت است. گردش مالی سه ماهه به یورو و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شنگن دارد. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و مدت زمان دریافت آن بین یک هفته تا یک ماه است. متقاضیان دریافت ویزای شنگن، ملزم به دریافت بیمه هستند. بیمه ویزای شنگن، در صورت بروز حوادث ناخواسته و بیماری ها، یک بیمه معتبر، تلقی می شود. حداقل پوشش این بیمه، 30 هزار یورو است.

امکانات هتل بوریواژ پلیس

هتل بوریواژ پلیس سوئیس، دارای 7 سوئیت تاریخی و 63 اتاق معمولی است. اتاق های باشکوه و غرق در نور، از شما دعوت می‌کنند تا اقامت خود را در سواحل دریاچه ژنو بگذرانید و برای لذت بردن از تور لحظه آخری سوئیس، وقت بگذارید. نتیجه فوق العاده است!سوئیت های تاریخی هتل Beau-Rivage، برای 160 سال متمایز بوده اند! طراحی آنها به دقت شخصی سازی شده است. هتل Beau-Rivage دوست دارد روح یک خانه صمیمی و شخصی، با میراث معماری تاریخی کاملا حفظ شده را به شکلی مدرن، پرورش دهد.آبگرم Cinq Mondes در هتل Beau-Rivage در یک محیط سبز قرار گرفته است و اثری ماندگار روی بدن و ذهن می گذارد. مواد ارگانیک، فضایی گرم و راحت، حس عمیقی از آرامش را ایجاد می کند که فراتر از یک مرکز ماساژ است.رستوران ژاپنی در هتل Beau-Rivage، بهترین غذا را از سرزمین طلوع خورشید ارائه می دهد. غذا ها سبک، اما خوش طعم هستند و با تازه ترین مواد تهیه می شوند. سوشی و ساشیمی برای سفارش آماده است. میاکو لوزان با رعایت تمام مزایای شناخته شده غذا های ژاپنی، منویی سالم با اثرات سم زدایی ارائه می دهد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ