02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل چاتوا گوش لوسرن سوئیس | château gütsch Hotel سوئیس

château gütsch Hotel سوئیس

سوئیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kanonenstrasse, 6003 Luzern, Switzerland
تعداد اتاق: 37
توضیحات:

هتل چاتوا گوش لوسرن سوئیس

هتل چاتوا گوش لوسرن سوئیس بر فراز دریاچه لوسرن بنا شده است. در هتل چاتوا گوش (Château Gütsch) اقامت کنید و از آرامش و فضای این مکان بی نظیر لذت ببرید.  بیش از 140 سال است که مردم از سراسر جهان، از هتل تاریخی چاتوا گوش بازدید می کنند. شما نیز می توانید از منظره تماشایی، سکوت و آرامش تپه محلی لوسرن و منحصر به فرد بودن هتل بوتیک چاتوا گوش لذت ببرید.

چگونه در هتل چاتوا گوش لوسرن سوئیس اقامت داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید وارد خاک سوئیس شوید و از تور سوئیس لذت ببرید، نیاز به ویزای این کشور دارید. همان طور که می دانید، سوئیس، یکی از 26 کشوری است که با ویزای شنگن، می توان به آن سفر کرد. شرایط اخذ ویزای شنگن، در کشور های مختلف، متفاوت است. گردش مالی سه ماهه به یورو و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شنگن دارد. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و مدت زمان دریافت آن بین یک هفته تا یک ماه است. متقاضیان دریافت ویزای شنگن، ملزم به دریافت بیمه هستند. بیمه ویزای شنگن، در صورت بروز حوادث ناخواسته و بیماری ها، یک بیمه معتبر، تلقی می شود. حداقل پوشش این بیمه، 30 هزار یورو است.

امکانات هتل چاتوا گوش، لوسرن سوئیس

لذت خوابیدن در یک قلعه را در تور لحظه آخری سوئیس، در هتل چاتوا گوش، لوسرن، تجربه کنید. 37 اتاق و سوئیت هتل چاتوا گوش، با طراحی مجزا، جذابیت تاریخی را با مدرن ترین امکانات رفاهی ترکیب کرده و شما را به تجربه های فراموش نشدنی دعوت می کند. رستوران درجه یک Lumières، واقع در هتل چاتوا گوش، شما را به صرف یک غذای بی نظیر و خوشمزه، دعوت می کند. اجازه دهید از صبح تا شب با خلاقیت ‌های سرآشپز رستوران، یعنی لودویکو د ویوو، سورپرایز شوید. تیم بار هتل چاتوا گوش، با مجموعه ای از بهترین نوشیدنی ها، تنقلات و زیباترین منظره لوسرن از شما پذیرایی می کند.ملکه ی محبوب انگلستان، یعنی ویکتوریا در سال 1868 پنج هفته فوق‌العاده را در هتل چاتوا گوش، گذراند. سوئیتی که ویکتوریا در آن اقامت داشت، به افتخار او نامگذاری شده است. از تخت خواب بزرگ با چهار پوستر، وان حمام در محیطی مجلل و سلطنتی، دریاچه لوسرن و کوه‌ ها لذت ببرید.اتاق‌های سوپریور در قسمت Orangery هتل واقع شده ‌اند. این اتاق ها، دارای فضایی بسیار شیک و آرام با نور فراوان هستند. اتاق های سوپریور هتل چاتوا گوش، با منظره دریاچه کاملا جداگانه طراحی شده اند. آنها با فضای داخلی منحصر به فرد، حمام مرمری مجلل و منظره خیره کننده دریاچه لوسرن، شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ