02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل د آنجلتر سوئیس | d'angleterre geneva Hotel سوئیس

d'angleterre geneva Hotel سوئیس

سوئیس
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Quai du Mont-Blanc 17, 1201 Genève, Switzerland
تعداد اتاق: 39
توضیحات:

هتل 5 ستاره د آنجلتر ژنو سوئیس

درهای فرانسوی سوئیت خود در هتل 5 ستاره د آنجلتر ژنو را باز کنید، هوای تازه کوهستانی را استنشاق کنید و به دریاچه آرام ژنو و فواره باشکوه 140 متری خیره شوید. هتل لوکس د آنجلتر، منظره‌ای تماشایی در کنار دریاچه را برای مهمانان فراهم می‌کند، که پشت آن قله‌ های آلپ غبارآلود از برف و کوه باشکوه مون بلان قرار گرفته است.هتل د آنجلتر، که در قلب شهر زیبای ژنو سوئیس واقع شده است، لذت شلوغی شهر را با فضای آرامش بخش یک خلوتگاه کنار دریاچه، ترکیب می کند. پس از یک روز پر جنب و جوش در تور لحظه آخری سوئیس، به محیط مجلل هتل د آنجلتر، بازگردید.

چگونه در هتل 5 ستاره آنجلتر ژنو سوئیس اقامت داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید وارد خاک سوئیس شوید و از تور سوئیس لذت ببرید، نیاز به ویزای این کشور دارید. همان طور که می دانید، سوئیس، یکی از 26 کشوری است که با ویزای شنگن، می توان به آن سفر کرد. شرایط اخذ ویزای شنگن، در کشور های مختلف، متفاوت است. گردش مالی سه ماهه به یورو و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شنگن دارد. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و مدت زمان دریافت آن بین یک هفته تا یک ماه است.متقاضیان دریافت ویزای شنگن، ملزم به دریافت بیمه هستند. بیمه ویزای شنگن، در صورت بروز حوادث ناخواسته و بیماری ها، یک بیمه معتبر، تلقی می شود. حداقل پوشش این بیمه، 30 هزار یورو است.

امکانات هتل 5 ستاره د آنجلتر ژنو سوئیس

هتل د آنجلتر، ژنو، دارای 39 اتاق لوکس و 6 سوئیت زیبا با موقعیت مکانی باشکوه، مشرف به دریاچه ژنو است. در بار Leopard با موسیقی زنده و کوکتل از خود پذیرایی کنید و مجذوب سبک شیک سوئیسی و جذابیت سنتی هتل شوید.سرآشپز رستوران پنجره یعنی الکساندر کاردیگا، از کرپ سوزت که سر میز شما آماده می شود، تا ساشیمی ماهی سالمون، صبحانه های سالم و دمنوش های خوشمزه، غذاهای استثنایی را در کنار غذاهای محلی تهیه می کند.اگر بیش از یک بار در این هتل اقامت داشته باشید، خواهید دید که هیچ اتاقی شبیه هم نیست. هرکدام از اتاق ها، مملو از قطعات عتیقه و آثار هنری شگفت‌انگیز هستند. حمام‌ های زیبای مرمر و اونیکس، پرده‌ های ابریشمی خام و دیوار های پوشیده شده با آستر پارچه‌ای، حسی دنج و در عین حال مجلل به شما می‌دهد. برخی از سوئیت‌ ها دارای بالکن خصوصی مشرف به دریاچه هستند، در حالی که برخی دیگر دارای سنگ نگاره‌های هنری زیبا از میرو، کالدر و پیکاسو هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ