02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل امنیا زرمات سوئیس | the omnia zermat Hotel سوئیس

the omnia zermat Hotel سوئیس

سوئیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Auf dem Fels, 3920 Zermatt, Switzerland
تعداد اتاق: 30
توضیحات:

هتل 5 ستاره امنیا زرمات ویسپ سوئیس

همه اجزای منفرد در بالای صخره، در هتل 5 ستاره امنیا زرمات ویسپ سوئیس با هم جمع می شوند تا یک کل منسجم را تشکیل دهند. مکان، معماری و طراحی یک جزء هستند. اما مهمترین عنصر مهمانان، امنیا زرمات هستند. در امنیا زرمات، باید احساس راحتی کنید. امنیا زرمات، مکانی برای لحظات فراموش نشدنی، در آرامش و هماهنگی است.هتل امنیا، تفسیری معاصر، از تلفیق اقامتگاه کوهستانی و سنتی است. در کوه ‌های آلپ سوئیس، اقامتگاه کوهستانی اومینا، توسط معمار نیویورکی علی طیار (1959-2016) طراحی شده است.

چگونه هتل 5 ستاره امنیا زرمات ویسپ سوئیس

برای اینکه بتوانید وارد خاک سوئیس شوید و از تور سوئیس لذت ببرید، نیاز به ویزای این کشور دارید. همان طور که می دانید، سوئیس، یکی از 26 کشوری است که با ویزای شنگن، می توان به آن سفر کرد. شرایط اخذ ویزای شنگن، در کشور های مختلف، متفاوت است. گردش مالی سه ماهه به یورو و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شنگن دارد. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و مدت زمان دریافت آن بین یک هفته تا یک ماه است.متقاضیان دریافت ویزای شنگن، ملزم به دریافت بیمه هستند. بیمه ویزای شنگن، در صورت بروز حوادث ناخواسته و بیماری ها، یک بیمه معتبر، تلقی می شود. حداقل پوشش این بیمه، 30 هزار یورو است.

امکانات هتل 5 ستاره اومنیا زرمات ویسپ سوئیس

هتل امنیا زرمات، دارای 30 اتاق شامل 12 سوئیت ،کتابخانه با شومینه، رستوران، بار، تراس و مرکز سلامتی است.اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل، با طراحی زیبا دارای رنگ های گرم، عکس ‌های با دقت انتخاب شده، طراحی کلاسیک، محصولات مراقبت از پوست Aesop هستند. دیدن مناظر بی‌نظیر Matterhorn، پشت بام‌ های دهکده و بخش ‌هایی از جنگل ‌های کوهستانی، تور لحظه آخری سوئیس را، خاطره انگیز می کند.از اول اکتبر 2021، سرآشپز اجرایی جدید، تونی رودولف مسئول آشپزی هتل شد. او استاد پخت غذا های عالی برای سلیقه های مختلف و در نتیجه حفظ اصالت محصولات محلی آلپاین است. در این هتل، غذایی خالص، بی عارضه، مدرن و خوش طعم، برای شما سرو می شود.مرکز سلامتی منحصربه‌فرد هتل، با محیط آرام و درمان ‌های سفارشی با استفاده از محصولات باکیفیت Aesop و Farfalla، آرامشی خالص را ارائه می‌دهد. آبگرم منحصرا در دسترس مهمانان هتل است.هتل امنیا، از زمان افتتاحش در ژوئن 2006 به رسمیت شناخته شده است و جوایز بین المللی زیادی، دریافت کرده است. هیچ اتاقی شبیه اتاق های دیگر نیست. آنها از نظر چیدمان و اندازه متفاوت هستند، از اتاق های کوئین سایز (24 متر مربع) تا اتاق های لوکس (45 متر مربع)، سوئیت ها (70 متر مربع) و ... همگی متفاوت هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ