02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارس شیراز | pars Hotel شیراز

pars Hotel شیراز

شیراز
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته
جکوزی استخر سرپوشیده
آدرس: شیراز- خیابان کریم خان زند
تعداد اتاق: 118
توضیحات:

هتل 4 ستاره پارس شیراز

هتل ۴ ستاره پارس شیراز در خیابان کریم خان واقع شده است. هتل پارس شیراز مکانی بسیار لوکس و زیبا است که از بهترین هتلهای شیراز به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده است.  هتل ۴ ستاره پارس شیراز دارای ۱۸۸ اتاق و سوئیتهای بسیار مجلل می‌باشد. ارائه خدمات شبانه روزی در هتل به علاوه امکانات تفریحی و ورزشی موجب شده تا هتل پارس شیراز به شدت مورد توجه افرادی که با تور شیراز به این شهر آمدهاند قرار بگیرد.

اطلاعات کامل درباره هتل ۴ ستاره پارس شیراز

هتل ۴ ستاره پارس شیراز در مرکز شهر قرار دارد. بنابراین استفاده از خدمات هتل پارس شیراز برای کسانی که قصد مراجعه به مکانهای دیدنی شیراز را دارند بسیار ساده و راحت می‌باشد. هتل پارس شیراز در بهترین محدوده شهر قرار دارد و دارای ۹ طبقه است. کسانی که با تور زمینی شیراز به این شهر آمدهاند می‌توانند از ساعت ۱۴ اتاق را تحویل بگیرند و ساعت ۱۲ اتاق را تخلیه کنند. از مهمترین خدمات تور شیراز ارائه هتل با قیمت و کیفیت مناسب است.

امکان دسترسی هتل ۴ ستاره پارس شیراز به مکانهای مهم

هتل ۴ ستاره پارس شیراز به علت این که دسترسی راحتی به مکانهای تفریحی و تاریخی مانند دروازه قرآن، باغ ارم دارد، بسیار مورد توجه مسافران است. موقعیت مکانی یکی از مهمترین پارامترهایی است که افراد در هنگام انتخاب هتل به آن توجه میکنند. بنابراین اگر شما با تور هوایی شیراز به این شهر آمده اید می‌توانید در هتل ۴ ستاره پارس شیراز اقامت گزینید. فاصله هتل پارس تا باغ ارم با خودرو دو دقیقه و تا مرکز خرید شیراز با خودرو سه دقیقه و تا پارک آزادی و خیابان فردوسی ۳ و ۴ دقیقه است. 

امکانات هتل پارس شیراز

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ۴ ستاره پارس شیراز میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم

استخر، پارکینگ، خودپرداز، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در هر طبقات، آسانسور، ماساژ، آرایشگاه، خدمات تور، مرکز خرید اتاق و چمدان
تاکسی سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و خدمات خانهداری، خدمات برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، کافی شاپ نمازخانه، جکوزی 

نتیجه گیری

هتل ۴ ستاره پارس شیراز از جمله مراکز اقامتی به حساب می‌آید که خدمات بسیار عالی و امکانات رفاهی بسیار بالایی به مسافران ارائه میدهد. این هتل در استان فارس شهر شیراز خیابان کریم خان قرار دارد. از امکانات مهم آن میتوان به خدمات تور، مرکز خرید، سرویس صندوق امانات، خانه داری و سایر خدمات بسیار مهم دیگر اشاره کنیم. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ