02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان سوئیت اصفهان | parsian suite Hotel اصفهان

parsian suite Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: اصفهان در نزدیک چهار باغ و در بلوار آیینه خانه و مقابل سی و سه پل
تعداد اتاق: 52
توضیحات:

هتل ۳ ستاره پارسیان سوئیت اصفهان

در سال ۱۳۵۴ تاسیس شده است. این هتل در سال ۱۳۹۲ برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران تور اصفهان بازسازی شده است. هتل پارسیان سوئیت اصفهان دارای 52 اتاق و سه طبقه است. هتل پارسیان سوئیت اصفهان به مراکز خرید معتبر از جمله مجتمع تجاری فیروزه، عالی قاپو، کوثر و افتخار نزدیک است. شما عزیزان با ده دقیقه رانندگی میتوانید به بازار بزرگ اصفهان و نقش جهان برسید.

امکانات هتل ۳ ستاره پارسیان سوئیت اصفهان هتل ۳ ستاره پارسیان

سوئیت اصفهان امکانات بسیار متنوعی را در اختیار گردشگران قرار داده است که از این امکانات می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارک و حیاط، خدمات لاندری یا خشکشویی، پذیرششبانه، ترانسفر رفت با هزینه و… اشاره کرد. یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، نمازخانه، سوئیت، پارکینگ، اینترنت، کافی شاپ، تلفن در اتاق، اینترنت در لابی از امکانات دیگر هتل پارسیان سوئیت اصفهان است.

اصله مکان های دیدنی و تاریخی اصفهان تا هتل یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران کلانشهر اصفهان است که سالانه گردشگران زیادی با تور زمینی اصفهان یا تور هوایی اصفهان به این کلانشهر تاریخی سفر میکنند. از جاذبههای دیدنی اصفهان که نزدیک به هتل پارسیان اصفهان است می‌توان به میدان نقش جهان، کاخ چهل‌ ستون، عمارت عالی قاپو، کاخ هشت بهشت اشاره کرد. فاصله هر کدام از این جاهای دیدنی از هتل پارسیان اصفهان به ترتیب  8/2 کیلومتر، 3 کیلومتر، 8/2 کیلومتر و 6/2 کیلومتراست.

اطلاعات هتل ۳ ستاره پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان در چند قدمی سی و سه پل قرار گرفته است. گردشگران میتوانند با اقامت در این هتل در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند در کنار زاینده رود قدم بزنند. مسجد عباسی در۴ کیلومتری هتل پارسیان سوئیت اصفهان قرار داشته که با ۱۵ دقیقه رانندگی میتوان از این جاذبه گردشگری دیدن کرد. از هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا محله جلفا و کلیسای وانک با خودرو حدود ۱۰ دقیقه فاصله است. هتل هتل پارسیان سوئیت اصفهان نزدیک به ایستگاه اتوبوس بوده و گردشگران می‌توانند برای رفت و آمد در شهر از تاکسی نیز استفاده کنند. با خودرو از هتل پارسیان تا ترمینال مسافربری ۲۵ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی ۴۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن اصفهان ۳۰ دقیقه فاصله است.

جمع بندی

سالانه گردشگران زیادی با تور هوایی اصفهان به منظور دیدن مکانهای تاریخی به این کلانشهر سفر میکنند. هتل ۳ ستاره پارسیان سوئیت اصفهان انتخاب مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند. هتل پارسیان اصفهان در نزدیک چهار باغ و در بلوار آیینه خانه و مقابل سی و سه پل واقع شده است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ