02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ملک اصفهان | malek isfahan Hotel اصفهان

malek isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
کافی نت
آدرس: هتل ۳ ستاره ملک اصفهان نزدیک به خیابان هشت بهشت غربی و واقع در خیابان ملک شمالی
تعداد اتاق: 19
توضیحات:

هتل 3ستاره ملک اصفهان

اصفهان یک شهر تاریخی و بزرگ است که سالانه افراد زیادی با تور اصفهان و یا با ماشین شخصی خود به این شهر بزرگ سفر می‌کنند. افراد زیادی هتل ۳ ستاره ملک اصفهان را به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن انتخاب میکنند. همچنین این هتل علاوه بر قیمت مناسب خود، امکانات فوق‌العاده عالی را به مسافران ارائه می‌دهد. مکان‌های دیدنی و تاریخی این شهر زیبا چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

بررسی امکانات هتل ۳ ستاره ملک اصفهان

از مزایای هتل ملک اصفهان میتوان به خدمات متنوع در لابی و هتل اشاره کرد. لابی هتل ۳ ستاره ملک اصفهان فضایی دنج و راحت برای گردشگران دارد به همین دلیل گردشگران می‌توانند لحظاتی بسیار خوبی را در لابی هتل سپری کنند. امکانات هتل ملک اصفهان شامل صندوق امانات، آسانسور، پله اضطراری، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، فتوکپی پرینتر و فکس است. از دیگر خدمات و امکانات هتل میتوان به تاکسی سرویس، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته و صرافی اشاره کرد. سایر امکانات هتل شامل کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، اپراتور و دستگاه واکس کفش است.

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل ملک اصفهان در سال 1385 تاسیس شده است. هتل ۳ ستاره ملک اصفهان از جاذبه توریستی شهر اصفهان حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. گردشگرانی که در این هتل اقامت گرفتهاند به راحتی می‌توانند به مکانهای تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله دسترسی داشته باشند. 

اطلاعات لازم درباره هتل ۳ ستاره ملک اصفهان

آدرس دقیق این هتل، اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک است. قیمت هتل ۳ ستاره ملک اصفهان کاملاً مقرون به صرفه بوده و گردشگرانی که مایل به صرف هزینههای سنگین برای اقامت در شهر اصفهان نیستند می‌توانند این هتل را انتخاب نمایند. البته هتل ملک اصفهان دارای پارکینگ نیست اما با توجه به طرح ترافیک منطقه هتل، فضای کافی برای پارک ماشین مسافران موجود است. گردشگران از این هتل می‌توانند به خانه ملاباشی، خانه پیتزا، داروخانه، کاخ هشت بهشت و چایخانه سنتی باران دسترسی داشته باشند. 

جمع بندی 

گردشگران زیادی علاقمند هستند تا با تور زمینی اصفهان یا  تور هوایی اصفهان به این شهر تاریخی سفر کنند. هتل ۳ ستاره ملک اصفهان یکی از هتل‌های باشکوه شهر اصفهان بوده که دارای امکانات مدرن و با کیفیتی است. هتل ۳ ستاره ملک اصفهان نزدیک به خیابان هشت بهشت غربی و واقع در خیابان ملک شمالی است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ