02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل الکساندر هاوس سنت پترزبورگ | alexander house Hotel سنت پترزبورگ

alexander house Hotel سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Naberezhnaya Kryukova Kanala, 27, St Petersburg, Russia, 190068
تعداد اتاق: 20
توضیحات:

هتل 4 ستاره الکساندر هاوس سنت پترزبورگ

هتل 4 ستاره الکساندر هاوس سنت پترزبورگ، اتاق هایی را ارائه می دهد که هر کدام منحصر به فرد هستند و به نام زیباترین شهرهای جهان مانند رم، ونیز، مراکش، مکزیک و بارسلون نامگذاری شده اند. در همه ی اتاق ها، چیزهایی را که برای کار و استراحت در تور سنت پترزبورگ مسکو، نیاز دارید مانند، تلویزیون ماهواره ای و دسترسی به اینترنت بی سیم، فراهم است. حمام ها دارای کابین، وسایل حمام و دمپایی هستند. تمام آب مصرفی الکساندر هاوس، از سیستم تصفیه پنج مرحله ای عبور می کند. سیگار کشیدن در تمام اتاق ها ممنوع است، اما مناطق ویژه ای برای سیگار کشیدن اختصاص داده شده است.در فصل سرد، می توانید در کنار آتش شومینه در یک اتاق نشیمن دنج استراحت کنید. در حالی که در تابستان می توانید از تراس هایی مشرف به فضای سبز لذت ببرید. کارکنان مهمان نواز الکساندر هاوس، تمام تلاش خود را می کنند تا اقامت شما در تور روسیه فراموش نشدنی باشد.

امکانات هتل 4 ستاره الکساندر هاوس سنت پترزبورگ

هتل الکساندر هاوس یک بوتیک هتل با 20 اتاق است. الکساندر هاوس، در یکی از جذاب ترین مناطق سنت پترزبورگ، یعنی مرکز تاریخی کلومنا، واقع شده است. تئاتر مارینسکی، کلیسای جامع سنت نیکلاس و کلیسای جامع تثلیث، در فاصله کمی از هتل قرار دارند. فاصله ی هتل از مرکز شهر و خیابان نوسکی، ده دقیقه با ماشین است.اتاق های دنج هتل، مساحتی حدود 25 متر مربع دار

ند و سقف آنها بلند است. همه اتاق ها، دارای تخت های دو نفره هستند و یک اقامت راحت را برای 1 تا 2 نفر تضمین می کنند. برخی از اتاق های این رده، دارای یک تخت اضافی هستند که برای اقامت کودک بسیار مناسب است.
این هتل چهار ستاره، هر روز صبح از میهمانان خود با غذاهای تازه ای که با عشق پخته شده اند، پذیرایی می کند. صبحانه در روزهای هفته از ساعت 8 تا 11 صبح، آخر هفته ها و تعطیلات از ساعت 8 تا 11:30 صبح، سرو می شود. هر گونه تغییرات در طعم و پرهیزات غذایی در منوی صبحانه، قابل اجراست. در این هتل، امکان سرو صبحانه بدون گلوتن (با هماهنگی قبلی) و شکر، پخت فرنی و قهوه با شیر گیاهی، امکان پذیر است.رستوران لا فامیلیا ( La Familia lounge restaurant ) هتل، غذاهای کلاسیک روسی و اروپایی را ارائه می دهد که بر اساس بهترین دستور های غذایی، پخته می شوند.در حیاط پشتی الکساندر هاوس، یک تراس بزرگ وجود دارد که در فصل گرم، مهمانان  فرصتی بی نظیر برای لذت بردن از صبحانه یا شام در هوای تازه را دارند.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ