02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ریتز کارلتون مسکو | ritz carlton moscow Hotel مسکو

ritz carlton moscow Hotel مسکو

مسکو
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Tverskaya St, 3, Moscow, Russia, 125009
تعداد اتاق: 334
توضیحات:

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون مسکو

با اقامت در هتل 5 ستاره ریتز کارلتون مسکو، تنها چند قدم با جاذبه های توریستی و تاریخی روسیه، فاصله دارید. فضای اتاق و سوئیت ها، به شکلی طراحی شده است، تا مهمانان عمق هنر روسی را درک کنند. تجربه های بی نظیری در تور روسیه، منتظر شماست. شما می توانید قبل از اینکه، غذا های دریایی را در O2 Lounge روی پشت بام Genesis میل کنید، یک کوکتل بی نظیر را تست کنید. پایتخت پر هیاهوی روسیه، چیزهای زیادی برای کشف دارد، بنابراین اسپا و ماساژ فوق العاده، می تواند خستگی روز را از بین ببرد. به تماشای میدان سرخ، کرملین، 9 گنبد کلیسای جامع سنت باسیل، مقبره لنین، موزه KGB و دیگر نماد های بزرگ مسکو بروید و در بلوار رینگ، خرید کنید.
چهار رستوران معروف مسکو، در هتل ریتز کارلتون قرار گرفته است. از جمله O2 Lounge by Genesis در روف گاردن هتل، که غذاهای دریایی سرو می کند و چشم‌انداز آن کرملین است. همچنین اگر می خواهید طعم اصیل غذای روسی را امتحان کنید، به Carlton Lounge & Bar، بروید. غذاهای آسیایی در Novikov Restaurant & Bar و غذاهای ایتالیایی در رستوران Sartoria Lamberti سرو می شود.

امکانات هتل ریتز کارلتون مسکو

اتاق های هتل ریتز کارلتون مسکو، کاملا لوکس هستند. روشنایی اتاق های این هتل، مجهز به حسگر هستند و به هر میزان که بخواهید، می توانید اتاق را روشن کنید. اینترنت پرسرعت، کامپیوتر، فکس و تلفن از وسایل ارتباطی اتاق های هتل ریتز کارلتون است. از دیگر امکانات اتاق می توان به سشوار، اتو، لوازم کامل حمام، گاوصندوق، دستگاه قهوه و چای ساز، اشاره کرد.در سوئیت ها و اتاق های هتل ریتز کارلتون، نمی توانید سیگار بکشید. از استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی هتل خودداری کنید، زیرا توسط قانون روسیه ممنوع است. برای تمیز کردن اتاق، پس از سیگار کشیدن 25000 روبل، از شما دریافت می شود.
اسپای مجلل هتل با استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا و اتاق بخار، استودیوی تناسب اندام پیشرفته با تجهیزات کامل، خدمات خشکشویی و لباسشویی، کارکنان چند زبانه، دسترسی بدون مانع برای معلولان، از خدمات هتل به شمار می روند. یکی از خدماتی که این هتل را از بقیه هتل ها، متمایز می کند، خدمات گل فروشی است. شما می توانید اتاق خود را با گل های رنگارنگ، دیزاین کنید و یا یک دسته گل بزرگ، در اتاق خود، تحویل بگیرید.اگر اولین بار است که تور روسیه را خریداری می کنید، هتل ریتز کارلتون، برای شما مترجم و عکاس فراهم می کند. اما باید بدانید هزینه ی آن 5 هزار روبل به ازای هر ساعت است.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ