02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گراند ترواروا بازل | grand traverse Hotel بازل

grand traverse Hotel بازل

بازل
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 100 Grand Traverse Village Blvd, Acme, MI 49610, United States
تعداد اتاق: 101
توضیحات:

هتل 4 ستاره گراند ترواروا

هتل 4 ستاره گراند ترواروا، در قلب شهر بازل قرار دارد. دقیقا در جایی که زمان قرون وسطی، کشتی‌ها در برج نمک پهلو می‌گرفتند تا، محصول مورد تقاضا را به پایین راین و به سراسر جهان منتقل کنند. بازل، شهر هنر و فرهنگ، را با داشتن ویزا شنگن و در تور لحظه آخری سوئیس، کشف کنید. اقامت در شهر کوچک جهانی بازل، فراموش نشدنی است.با بیش از 300 سال سابقه، هتل بزرگ ترواروا، یکی از غنی ترین سنت ها را در بین تمام هتل های اروپا دارد. خانواده سلطنتی، اسطوره های راک و شاعران معروف، بار ها، مهمان این هتل بوده اند. ترواروا، تنها هتل بزرگ سوئیس است که رستورانی با 3 ستاره میشلین و 19 امتیاز Gault Millau دارد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد سفر می کنید، ویزای شنگن تایپ D، مناسب شماست. اعتبار ویزای تایپ D شنگن، پنج سال است که بوسیله ی این ویزا می توانید به 26 کشور و حتی تور سوئیس بروید! برای دریافت ویزای شنگن، باید برنامه ریزی داشته باشید. زمان نوبت دهی سفارت، برای ویزا های توریستی تا 90 روز، طول می کشد. به این نکته توجه داشته باشید که عینا تمام مدارک خواسته شده را ترجمه نمایید. از ارائه مدارک اضافی به سفارت، خودداری کنید، زیرا روند بررسی را کند می کند. به عنوان نکته ی آخر در هنگام درخواست ویزا، برای بیمه ویزای شنگن نیز اقدام کنید. بیمه ویزای شنگن، یک بیمه ی معتبر در سطح بین المللی است.

امکانات هتل 4 ستاره گراند ترواروا

هتل گراند ترواروا، در قلب شهر تاریخی بازل با مناظر خیره کننده راین واقع شده است. نمایشگاه تجاری، موزه ها و مراکز خرید، همگی در دسترس شما هستند. 101 اتاق و سوئیت در اختیار مهمانان هتل می باشد. اتاق ها، برای برآورده کردن هر نیازی، مجهز شده اند و تاریخ را با مدرن ترین وسایل ترکیب می کنند.سوئیت روف تاپ هتل، لحظات بی نظیری را در تور لحظه آخری سوئیس برای شما فراهم می کند.

این سوئیت آرت دکو، شیک و جادار با 250 متر مربع فضای نشیمن، مظهر لوکس بودن را به نمایش می گذارد. دو اتاق خواب، سه حمام، یک اتاق نشیمن دنج با شومینه و دو میز ناهار خوری و یک تلویزیون و فضای کار، همه بخشی از امکانات اتاق هستند. فضای منحصر به فرد این اتاق، در سراسر سوئیت قابل لمس است. وجود جکوزی در فضای باز تراس پشت بام، با چشم اندازهای تازه ای از منظره پانورامای شهر و راین، این سفر را متمایز می کند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ