02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تامپسون تورنتو | thompson toronto Hotel تورنتو

thompson toronto Hotel تورنتو

تورنتو
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 550 Wellington St W, Toronto, ON M5V 2V4, Canada
تعداد اتاق: 0
توضیحات:

هتل 4 ستاره تامپسون تورنتو

هتل تامپسون، در مرکز شهر، در خیابان ویکتوریا واقع شده است و در فاصله چند قدمی رستوران ها، فروشگاه ها، کلاب های شبانه و پارک ریورساید قرار دارد. فرودگاه کملوپس، 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. وای فای رایگان در تمام هتل، در دسترس مسافران  دارای ویزای کانادا است. هتل با یک استخر سرپوشیده و جکوزی، دو رستوران و دوچرخه رایگان برای کرایه در محل، مجهز شده است.

امکانات تفریحی هتل 4 ستاره تامپسون تورنتو

در هر اتاق و مرکز کنفرانس هتل، تلویزیون صفحه‌تخت 37 اینچی، یخچال کوچک، قهوه و چای ساز موجود است. مهمانان هتل می توانند از مرکز تناسب اندام و اتاق بازی لذت ببرند. میز پذیرش 24 ساعته در دسترس و استفاده از انبار چمدان، در این هتل رایگان است. فاصله ی هتل تا گالری هنری Kamloops و Memorial Arena، حدود 2 دقیقه پیاده روی است. همچنین Kamloops Curling Club ، 10دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. برای اقامت در این هتل، همین حالا برای ویزای کانادا اقدام کنید.

اتاق های بزرگ هتل تامپسون، با ۲ تخت کوئین، یک صندلی استراحت و امکانات مدرن با چشم‌انداز شهر یا کوه، در دسترس هستند. این اتاق ها که در طبقه ی دوم و سوم هتل قرار دارند. دارای صبحانه ی رایگان هستند.

اتاق های کینگ هتل، در طبقات بالا قرار دارند. مسافران تجاری و زوج ‌ها، معمولا اتاق های کینگ را ترجیح می‌دهند. این اتاق ها، دارای منظره ‌ای عالی از کوه‌ های کملوپس هستند. اتاق ‌های کینگ، دارای یک تخت کینگ، یک صندلی استراحت، میز کار و امکانات مدرن هستند.استخر و جکوزی هتل، در تمام طول سال باز است و دارای یک نورگیر بزرگ است که به شما این امکان را می دهد از نور خورشید، باران، برف ملایم و یا آسمان پر ستاره در بالای سرتان، لذت ببرید.استخر و جکوزی برای مهمانان زیر 18 سال، با یک همراه بزرگسال مجاز است. استخر و جکوزی ساعت 10:00 شب بسته می شود.

شرایط اخذ ویزای کانادا

اما شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟ به عنوان یک توریست دو نوع ویزا برای شما صادر می شود که عبارتند از سینگل (یک بار ورود) و مولتی (چند بار ورود). اعتبار ویزای مولتی پس از صادر شدن، 5 سال است. صدور ویزا به منزله اجازه ی 100% ورود شما به خاک کانادا نیست! بلکه شما در فرودگاه باید آفیسر ها را متقاعد کنید که قصد شما از ورود به خاک کانادا، تفریح و توریستی است. برای دریافت ویزای کانادا، همچون دیگر ویزا ها به عکس پرسنلی جدید، پاسپورت معتبر، ارائه ی مدارک تمکن مالی، فرم گردش حساب مالی، مدارک شغلی، مدارک تحصیل و ازدواج نیاز دارید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ