02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل عتیق اصفهان | atigh isfahan Hotel اصفهان

atigh isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: هتل در خیابان چهار باغ پایین و خیابان ابن سینا کوچه ۳۷
تعداد اتاق: 24
توضیحات:

هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان

هتل 3 ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان , قدمت ۲۰۰ ساله داشته و از قدیمیترین هتل های سنتی و توریستی در اصفهان به شمار میرود. از آنجایی که این هتل سه ستاره است نسبت به سایر هتل ها مانند هتل های ۴ ستاره و پنج ستاره قیمت ارزانتری دارد. این هتل سه ستاره از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. شاید جالب باشد که بدانید این هتل سنتی در لیست آثار ملی قرار دارد. اگر با تور اصفهان به این شهر زیبا سفر می‌کنید میتوانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

اطلاعات هتل 3 ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان

هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان دارای دو حیاط بیرونی و اندرونی است. همچنین ورودیهای خانه دارای راهروی‌های طولانی هستند. چشمانداز این هتل زیبا شبیه به موزه بوده و محیطی آرام و زیبا دارد. این هتل دارای طراحی سنتی بوده و در بهترین لوکیشن قرار دارد چرا که به مراکز تجاری و تفریحی زیادی نزدیک است. در این هتل پرسنل آموزش دیده و خوش اخلاق وجود دارند که با نهایت افتخار از مسافران ایرانی و خارجی میزبانی می‌کنند. آدرس این هتل در خیابان چهار باغ پایین و خیابان ابن سینا کوچه ۳۷ است.

فاصله هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان با جاذبه های شهر

هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان تا مسجد عتیق یا مسجد جامع فاصله کمی دارد و تنها با پیادهروی میتوانید به این مسجد برسید. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو شهدا یک کیلومتر و۸۵۰ متر است. همچنین هتل عتیق اصفهان با خانه تاریخی کیانپور و حمام علیقلی آقا فاصله زیادی ندارد و تنها با خودرو ده دقیقه راه است. هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان به بنای چهل ستون و میدان نقش جهان نیز نزدیک است و با خودرو سیزده دقیقه بعد به این مکانهای توریستی خواهید رسید.

امکانات هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان

هتل ۳ ستاره سنتی توریستی عتیق اصفهان دارای امکاناتی نظیر حمام، یخچال، چایساز، کمد لباس، پاور سوئیچ، روم سرویس، تلویزیون، بالکن، اینترنت، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و… است. در این هتل امکاناتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت بدون هزینه وجود دارد و به مسافران امکانات دیگری نظیر خدمات باربری و گشت نیمروزی عرضه میشود.

جمع بندی

این هتل از هتلهای معروف اصفهان است. این هتل تمام امکانات رفاهی را دارا بوده و مسافران ایرانی و خارجی میتوانند در این هتل زیبا اقامت خاطره‌انگیزی داشته باشند. اکثر افرادی که با  تور هوایی اصفهان به این شهر زیبا مراجعه میکنند در این هتل اقامت میگزینند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ