02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل استقلال تهران | parsian esteghlal Hotel تهران

parsian esteghlal Hotel تهران

تهران
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: تهران ، تقاطع بزرگراه شهيد چمران و ولي‌عصر، هتل بين المللي پارسيان استقلال
تعداد اتاق: 288
توضیحات:

هتل ۵ ستاره استقلال تهران

هتل 5 ستاره استقلال تهران , همان هتل هیلتون سابق از مجموعه هتل‌های بین المللی پارسیان است. این هتل زیبا در سال ۱۳۴۱ در تاریخ ۸ آذر ماه تاسیس شده است. هتل استقلال تهران در زمینی به مساحت ۷۰۰ هزار متر مربع و در منطقه باغ شهر تهران ساخته شده است‌. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز پیرامون هتل ۵ ستاره استقلال تهران آشنا شوید.هتل ۵ ستاره استقلال تهران دارای ۱۵ طبقه و ۲۸۸ اتاق است.

مهمترین امکانات این هتل شامل موارد زیر است

خدمات نظافت اتاق، کرایه خودرو، اتاق ماساژ، حمل چمدان، تاکسی سرویس، اینترنت

سونا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، اعلام حریق، رستوران، لابی، پذیرش، اطفاء حریق

کافیشاپ، اتاق چمدان، فروشگاه، آسانسور، زمین بازی

امکانات تفریحی، سرویسدهی عالی، امکانات پذیرش ۲۴ ساعته، امکان حمل بار، وجود اینترنت

نقاط قوت هتل

با اقامت در هتل ۵ ستاره استقلال تهران به عنوان یک هتل پنج ستاره با امکانات بالا، قطعاً تجربه شیرین و خاطرهانگیزی برای شما رقم خواهد خورد. در حقیقت اتاق و سوئیتهای با کیفیت با امکانات بالا و محوطه سرسبز اطراف هتل، رستوران و مجموعه ورزشی، شرایط بسیار عالی را برای یک اقامت بی عیب و نقص برای شما فراهم کرده است.دسترسی هتل استقلال تهران به اماکن دیدنی و مهم شهر تهران و آدرس آن آدرس این هتل ۵ ستاره در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر واقع در منطقه شمالی تهران است.
بنابراین هتل پارسیان استقلال تهران به راحتی به نمایشگاه بین المللی تهران، سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران دسترسی دارد. همچنین از اماکن تفریحی که در اطراف هتل استقلال تهران هستند میتوان به تله کابین توچال، مجموعه کاخ موزه سعد آباد و پارک ملت تهران اشاره کرد. با اقامت در هتل ۵ ستاره استقلال تهران به راحتی میتوانید به مراکز خرید و پاساژهایی که در خیابان فرشته وجود دارد و مرکز خرید تجریش دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله درباره هتل استقلال تهران، امکانات، آدرس و شماره تماس اطلاعاتی ارائه دادیم. در حقیقت اگر شما مسافر تهران هستید و قصد دارید در هتلی با کیفیت و امکانات بالا اتاق رزرو کنید قطعاً هتل استقلال تهران را باید در صدر لیست خود قرار دهید. سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالنهای کنفرانس و تشریفات، زمین تنیس، فضای سبز و محوطه بزرگ از دیگر امکانات هتل ۵ ستاره استقلال تهران هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ